הסופר-קופה בין ריאל לאתלטיקו מדריד בחצי גמר הסופר-קופה היה התגשמות כל החלומות של האוהדים. שמונה שערים, 3:5 דרמטי, ומנצחת אתח - ריאל מדריד, שאחרי 3:3 בתום 90 דקות הצליחה לכבוש פעמיים בהארכה ולהכריע את ההתמודות.
בתקשור הספרדית חגגו את המשק הגדול. "זה היה משחק בלתי נשכח, שחקני ההגנה היו משקיעים בשני הצדדים ולא התערבו. זה יצר לנו דרבי משוחרר וללא מעצורים, מתחילתו ועד שריקת הסיום", נכתב ב"מארקה".
2 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
ריאל מדריד. עוד קאמבק מדהים
(צילום: Giuseppe CACACE / AFP)
"משחק עצום, עם הרבה מאוד אקשן, אף אחד לא ציפה לדרבי כזה, עם הרבה מאוד טעויות אבל גם הרבה מאוד התקפת טובות. משחק בלתי נשכח. משחק עם וייבים טובים מאוד. בסופו של דבר ריאל ניצחה על הבאזר אחרי שאתלטיקו הייתה מותשת מ-120 דקות, גם שחקני אתלטיקו נתנו את הכל - אבל זה לא הספיק להם", השתפכו ב"אס".
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "האוהדים נהנו מהמשחק, אנחנו לא. אתלטיקו גרמה לנו לסבול עקב הלחץ הגבוה, אבל אנחנו הצלחנו לחזור בזכות האופי שלנו. השחקנים הצעירים שלנו מבינים שזה האופי של המועדון - לא לוותר אף פעם. אין לי טענות אליהם כי כולם התאמצו ונתנו משחק טוב. המחליפים ניצחו עבורנו, וזה נותן לי הרבה ביטחון לקראת ההמשך כי אני יודע כעת שיש לי ספסל חזק, עם שחקנים טובים בכל העמדות".
"אנחנו רחוקים רק 90 דקות מזכייה בתואר, זאת המטרה שלנו. אני חושב שבטורנירים מהסוג הזה אין צורך בהארכה, ואם יש תיקו אחרי 90 דקות אז צריך ללכת לפנדלים", אמר אנצ'לוטי.
2 צפייה בגלריה
טוני קרוס
טוני קרוס
טוני קרוס
(צילום: yasser Bakhsh/Getty Images)

העקיצה של קרוס

האוהדים בסעודיה לא שכחו לקשר ריאל מדריד טוני קרוס את אמירותיו בעבר נגד הכדורגל במדינה. בעבר הקשר הגרמני אמר: "הכל סובב שם סביב הכסף, זה נגד הכדורגל".
עוד הוסיף: "אני לא הייתי הולך לשחק בסעודיה בגלל ענייני זכויות אדם. שחקנים שנמצאים בשיאם צריכים להישאר באירופה ולא ללכת למסלול הקל, רק בגלל שיש שם הרבה כסף. נכון, כריסטיאנו רונאלדו הלך לשחק בסעודיה - אבל זה אחרי שהוא השיג הכל באירופה והקריירה שלו נמצאת לקראת סיום". טוני קרוס כתב אחרי מעברו של גברי וייגה, אחד הכישרונות הכי גדולים בספרד, מסלטה ויגו לאל-אהלי: "מביש". אך למרות קבלת הפנים הלא נעים, הוא שמר על חוש הומור גם אחרי שריקות הבוז וכתב ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר): "הקהל היה מדהים היום".

-