המחזור הראשון של הקופה אמריקה הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) עם שני משחקים בבית 4. ברזיל נפרדה ב-0:0 מפתיע ומאכזב מקוסטה ריקה, בעוד קולומביה ניצחה 1:2 את פרגוואי ותפסה את המקום הראשון בבית.
ברזיל - קוסטה ריקה 0:0 | הסלסאו הגיעו לטורניר ועם הרבה רצון להוכיח שהיכולת הרעה שהציגו במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה כבר מאחוריהם, אך אכזבו במשחקו הרשמי הראשון של דוריבל ג'וניור על הקווים. הברזילאים רשמו 70 אחוזי החזקה בכדור ולא פחות מ-19 איומים לעבר השער, אך לא היו מדוייקים, כשרק ארבעה מתוכם הלכו למסגרת. לעומת זאת, קוסטה ריקה, אחת הנבחרות החלשות בטורניר, לא בעטה אפילו פעם אחת לשער, אך הצליחה לחלץ נקודה מפתיעה. ויניסיוס וראפיניה רשמו משחקים מאכזבים והוחלפו בדקות 69 ו-70, וגם ילד הפלא אנדריק שעלה מהספסל לא עזר לסלסאו.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ברזיל ויניסיוס
שחקן נבחרת ברזיל ויניסיוס
הוא וחבריו לא היו מספיק מדוייקים. ויניסיוס
(Ronald Martinez/Getty Images)
קולומביה - פרגוואי 1:2 | קולומביה פתחה היטב את הטורניר הודות למחצית ראשונה נהדרת, ורשמה משחק 24 ברציפות ללא הפסד. חאמס רודריגס הוותיק הראה שיש לו עוד כדורגל ברגליים ובישל פעמיים תוך עשר דקות, תחילה לדניאל מונוז (32) ואז לג'פרסון לרמה (42). בדקה ה-69 הצליחה פרגוואי לחזור למשחק בזכות שער של חוליו אנסיסו , אך החבורה של דניאל גארנרו לא הצליחה להשיג את שער השוויון.
2 צפייה בגלריה
רודריגס
רודריגס
שני בישולים. רודריגס
(צילום: Maria Lysaker-USA TODAY Sports)
מרגש: סרטון הפרידה של ראמוס מסביליה
(ONE)