שחקני מכבי חיפה חוגגים העפלה לצ'מפיונס
(באדיבות ONE)
"טרגדיה", "המרקאנה בוכה", "קטסטרופה" - התקשורת הסרבית, כצפוי, לא ריחמה על הכוכב האדום בלגרד, אחרי ההדחה שלה משלב הפלייאוף של ליגת האלופות. האלופה הסרבית עוד הוליכה 0:2 על מכבי חיפה, אבל ספגה פעמיים - בדקת הסיום של כל מחצית - וראתה את הירוקים עולים על חשבונה לשלב הבתים של הצ'מפיונס.
מכבי חיפה בליגת האלופות - סיקור נרחב
המחליף מילאן פאבקוב היה הגיבור הטראגי של הכוכב האדום. פאבקוב כבש את את השער העצמי בדקה ה-90, שהיה זה שסידר לחיפה את הכרטיס לשלב הבא. בסיום השחקן פרץ בבכי על כר הדשא. צריך להבין: ב-2018 פאבקוב קנה את עולמו עם צמד מדהים לרשת של ליברפול. הפעם הוא הפך לאשם בהדחה של הכוכב האדום.
2 צפייה בגלריה
הכוכב האדום
הכוכב האדום
בוריאן המום אחרי השער העצמי של פאבקוב
(צילום: EPA)
"פאבקוב העניק לאוהדים שלנו המון רגעי אושר בעבר. מי שמבקר אותו עכשיו, הוא לא אוהד אמיתי בעיניי", אמר השוער מילאן בוריאן, עוד אחד מהשחקנים שספג אש מהתקשורת, "פאבקוב תמיד נתן הכל למען הקבוצה, אי אפשר להאשים אותו בכלום עכשיו".
המאמן דיאן סטנקוביץ', שהיה בטוח שקבוצתו תעלה לשלב הבתים, נשאל בסיום על-ידי כלי התקשורת האם הוא חושש שכעת יפוטר. "אם חושבים שאני הבעיה, אקבל את זה", אמר. "אני מוכן לשאת בתוצאות ואקבל כל החלטה. אני יודע שנתתי את כל כולי, וזה מה שחשוב לי".
2 צפייה בגלריה
דיאן סטנקוביץ'
דיאן סטנקוביץ'
ישלם את המחיר? סטנקוביץ'
(צילום: AP)
"קשה לדבר ולנתח כרגע. עד לשער חסר המזל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הכול התנהל כמו שדמיינו. אבל הכדורגל הוא בלתי צפוי. זה כאב גדול, כולנו אשמים ולכולנו קשה. הגורל קבע שהפעם זו תהיה מכבי חיפה שתעלה", המשיך סטנקוביץ' ההמום במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק.
מי שנראה כי איבד את העשתונות בסיום היה אלכסנדר פשיץ'. אקס מכבי תל אביב כבש את השער הראשון ובישל את השני ב-2:2 אתמול, אך הוחלף בהמשך והיה מתוסכל. אוהדי מכבי חיפה הקניטו את החלוץ באינסטגרם אחרי המשחק, והוא נשמע, כביכול, מקלל אותם בחזרה בהודעה קולית - שהועלתה לטוויטר.
"ספגנו שני שערים ברגעים קריטיים במשחק", הודה פשיץ' בשיחה עם הכתבים הסרבים. "קשה מאוד לעכל את מה שקרה, הדם רותח - במיוחד לאור העובדה שזה קרה באצטדיון הביתי. רק מזל היה חסר לנו, בכל יתר הדברים היינו טובים יותר מחיפה".