אירוע חריג התרחש במהלך המשחק בין סביליה לראיו וייקאנו אתמול (שני), שנעל את המחזור ה-23 בליגה הספרדית. בדקה ה-33, שחקן סביליה לוקאס אוקמפוס ניגש להוציא כדור חוץ סמוך ליציעי היריבה המארחת, כשאחד מהאוהדים שלח את ידו ודקר עם האצבע את הישבן של השחקן הארגנטינאי. אוקמפוס הפגין את זעמו מול האוהד ואז קרא לשופט הרננדס מאסו, מה שגרם להפסקת המשחק למספר דקות.
"אני מקווה שהלה ליגה לוקחת את זה ברצינות כמו שהיא לוקחת את הגזענות ואת הדברים האלה", אמר אוקמפוס הנסער בסיום המשחק, "אני לא חושב שכל אוהדי ראיו הם כאלה כי הם תמיד התייחסו אלינו בכבוד, אבל תמיד יש טיפש אחד. אני מקווה שזה לא יקרה במקומות אחרים, כי אם זה יקרה במשחק כדורגל נשים, אנחנו יודעים מה יכול לקרות".
"שמרתי על שלוותי כי יש לי שתי בנות, אני מקווה שזה לא יקרה להן בעתיד", המשיך אוקמפוס, "אני מקווה שהפעולה שצריך לנקוט תיעשה, ואני מקווה שטיפש כזה לא יכתים קבוצה של אוהדים שחוץ מזה התנהגו יפה מאוד".
סביליה התייחסה למקרה והוציאה הודעה רשמית מטעמה: "המועדון מקווה שיינקטו צעדים כדי שזה לא יקרה שוב במגרש כדורגל, וזה הועבר לליגה. אסור לאפשר התנהגויות כאלה אם אנחנו שואפים להיות הליגה הטובה בעולם". גם ראיו הוציעה הודעה: "הפעולה הזו היא אך ורק באחריות האישית של האוהד שביצע אותה. המועדון פועל כעת לזהות את האוהד כך שאם הוא בעל מנוי עונתי של המועדון, ניתן יהיה לנקוט באמצעי המשמעת המתאימים בהתאם לתקנון הפנימי".
התקרית הזו הייתה הכתם היחיד בלילה השמח של סביליה, שניצחה 1:2 ובכך קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום ה-15, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום. החלוץ המרוקאי יוסף אן-נסירי כבש צמד לזכות המנצחת, איסי פאלאסון השווה זמנית.