זה לא סוד שהרבה לחץ יש לאחרונה על כתפיו של ברק בכר. מאמן הכוכב האדום בלגרד מרוחק שש נקודות מפסגת הליגה הסרבית וגם באירופה מצבו לא מזהיר. האלופה הסרבית מדורגת במקום האחרון בבית עם נקודה אחת מ-9 אפשריות. לכן המשחק מחר (שלישי, 22:00) מול לייפציג במרקאנה קריטי למדי כדי לעשות צעד קטן בדרך לסיים, אולי, במקום השלישי ולהבטיח את המשך העונה האירופית.
הגרמנים ניצחו לפני שבועיים 1:3 ומגיעים פייבוריטים ברורים גם הפעם. ועדיין, בסרביה כצפוי מאמינים שהפעם התוצאה תהיה שונה. "ניצחון על לייפציג יכול להפוך את העונה הזאת. האם הקבוצה יכולה לעשות את זה? זה יהיה קשה, אבל לא בלתי אפשרי", נכתב ב"מרידיאן".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
הלחץ ידבר? בכר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
על מצבו של המאמן הישראלי, נכתב: "האם בכר בכלל הביא את שרביט הקסמים שלו מישראל? צריך לזכור את כל מה שקורה במועדון, אבל גם את המצב בישראל. שפת הגוף שלו בכל אופן מראה שהוא רגוע יותר משהיה לפני כשבוע. השאלה היא האם אפשר להיראות אחרת על המגרש".
גם ב"ספורטל" ניתחו את מצבה של הקבוצה הסרבית: "כל שער מול לייפציג יהיה כמו ניצחון, כי הקבוצה תהיה חייבת עוד לשחק בברן מול יאנג בויז. יש על בכר לחץ, זה לא סוד. מה שכן, הוא אומר שהוא אוהב את זה, ואם זה המקרה הוא יצטרך להבריק בנובמבר, כי אחרת הוא יצטרך לחפש מקום עבודה אחר בחורף".
2 צפייה בגלריה
שחקן ר.ב לייפציג דויד ראום מול שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר
שחקן ר.ב לייפציג דויד ראום מול שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר
גלזר סופג מול לייפציג, לפני שבועיים בגרמניה
(REUTERS/Annegret Hilse)
העקיצות כלפי בכר המשיכו: "הסטטיסטיקה לא תעזור לבכר, הוא צריך להפוך את הקרנות לשערים ולא לציין אותן בהקשר שקבוצתו דומיננטית. הקבוצה שלו כבתה, אבל שחקניו לא שכחו לשחק והוא האחראי לכך".

בכר לקראת לייפציג: "לא פוחד משום דבר"

"כל משחק הוא חשוב. אני לא מפחד משום דבר, נבוא לשחק כמו שאנחנו רגילים. במשחק הקודם היו לנו הרבה רגעים טובים עד השער שספגנו. המשכנו לשחק טוב גם אחרי השער השני של לייפציג".
על היריבה מהבונדסליגה: "היא קבוצה נהדרת עם שחקנים מהירים שיודעים להעניש, אבל אנחנו באים לשחק ומאמינים בעצמנו. אנחנו צריכים לצופף בהגנה ולא לתת להם מרווחים. נצטרך למצוא את השילוב בין הגנה להתקפה, ולנצל את הרגעים הטובים שלנו כדי לכבוש. נצטרך להיות אגרסיביים יותר ולנסות לא לספוג. ניצחון יעזור לנו מאוד, אחר כך נתרכז בהמשך העונה בליגה".
עוד אמר המאמן: "זה אחד המשחקים הקשים ביותר שיש לנו בשלב הבתים של ליגת האלופות. נגד יאנג בויז הרגשנו שהיינו חייבים לנצח, אבל לא עשינו את זה. אצלנו בבית זה סיפור שונה ממה שהיה שם, נצטרך לנצל את המומנטום שיהיה לנו. הקהל רוצה שנהיה ביחד, אני חושב שגם כשלא שיחקנו טוב בליגה הרגשנו שאוהדים איתנו ורוצים להיות גאים בנו. לייפציג אולי פייבורטית על הנייר, אבל עם הקהל שלנו הכל אפשרי לנצח. ה-DNA שלי ושל המועדון זה להשיג ניצחון. הראינו במשחק האחרון שאנחנו מסוגלים לעשות דברים טובים".