בנבחרת ספרד שבעי רצון לאחר הניצחון אתמול (שבת) 0:1 על דנמרק במסגרת המחזור השלישי בליגת האומות, שהעלה אותם על חשבון היריבה למקום הראשון בבית 4. הדנים הגיעו מושלמים למשחק החוץ במורסיה, אך שער של מרטין זובימנדי בדקה ה-79 סידר לאלופת אירופה את שלוש הנקודות בקרב על פסגת הבית.
עם זאת, מצבו של לאמין ימאל עורר דאגה, בעיקר בברצלונה ובתקשורת הקטלאנית לאחר שבסיום המשחק אתמול נראה ילד הפלא בן ה-17 צולע בירידה לחדר ההלבשה. ימאל, ש"זכה" ליחס אגרסיבי מהשחקנים הדנים הוחלף בדקה ה-93, ובהתאחדות הספרדית טוענים כי מדובר בעומס על השריר.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ספרד לאמין ימאל
שחקן נבחרת ספרד לאמין ימאל
בברצלונה מודאגים. לאמין ימאל
(REUTERS/Pablo Morano)
דה לה פואנטה, לא ממש התרגש מהצליעה של ימאל: "יש לי חבר שהיה עונה לשחקנים שמתלוננים על אגרסיביות מצד השחקנים היריבים: 'מה אתה רוצה, שינשקו אותך?'. זה הכדורגל וברמה הזו יש אינטנסיביות גבוהה. השופט צריך להגן על שחקנים מוכשרים כאלה, אבל כדי שלאמין יתרגל לזה. הוא שיחק טוב מאוד והגישה שלו הייתה מצוינת".
כאמור, בברצלונה מאוד מודאגים ויקוו לזריקת הרגעה רשמית לאחר שלמאל יעבור בדיקות נוספות (צפוי לקרות במהלך היום). לקבוצה של האנזי פליק צפוי שבוע עמוס אחרי פגרת הנבחרות, כאשר החל מיום ראשון ועד יום שבת היא צפויה להתמודד מול סביליה, באיירן מינכן בליגת האלופות ואז מול ריאל מדירד בקלאסיקו הראשון של העונה.
מאמן 'לה-רוחה', לואיס דה לה פואנטה, החמיא לקפטן שלו, אלברו מוראטה: "הוא היה פשוט מצוין. הוא אומנם לא כבש, אבל זה בגלל היכולת של השוער. מבחינתי הוא אחד החלוצים הטובים בעולם". על כובש השער, זובימנדי, שנכנס לנעליו של רודרי הפצוע: "הוא תמיד עושה מה שמבקשים ממנו. רודרי הקשר הכי טוב בעולם? או הוא השני". ספרד תארח ביום שלישי הקרוב את נבחרת סרביה במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האומות (21:45).