אכזבה עצומה בליברפול בבוקר שאחרי התבוסה 5:2 לריאל מדריד. המייטי רדס נגעו בעננים אמש (שלישי) בדקה ה-14, כשצעדו ביתרון 0:2, אך בהפסקה התוצאה הייתה כבר 2:2, והמחצית השנייה הייתה כולה של אלופת אירופה, ששוב חגגה על חשבון השחקנים של יורגן קלופ (אחרי גמר ליגת האלופות ביניהן בעונה שעברה).
הקהל באנפילד מחא כפיים לשחקנים בסיום, למרות התבוסה, אך בתקשורת האנגלית ממש לא ריחמו את החבורה של יורגן קלופ. ליברפול נראתה כמי שנכנסת לעניינים בתקופה האחרונה, בעיקר בזכות שני ניצחונות רצופים בליגה, אך אתמול קיבלה סטירה מצלצלת, כזו שהזכירה לה עד כמה היא בינונית (במקרה הטוב) העונה.
2 צפייה בגלריה
שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק עם אליסון
שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק עם אליסון
בתקשורת האנגלית לא ריחמו. וירג'יל ואן דייק
(EPA)
לעומת זאת, שחקני העבר של המועדון, שהיום משמשים כפרשנים או אנשי מקצוע - לא ריחמו. "זו הייתה הופעה מביישת מצד ליברפול, מביך", אמר פרשן סקיי ג'ימי קראגר, ששיחק בעבר במייטי רדס. "תירצנו עבורם במשך כל העונה, חיפשנו סיבות למה הם לא נראים כפי שנראו בעונות הקודמות, אבל זו הייתה מחצית שנייה ביזיונית".
קראגר ביקר בחריפות את בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק: "אם כבר מדברים על בושה, אז ההגנה של ליברפול היא כזו במשך כל העונה. זה אפילו לא קרוב ללהיות מספיק. מה שמצחיק אותי, זה שעד לפני כמה חודשים חשבתי שגם כשהייתי בשיאי לא היה לי מקום בהגנה הזו, אבל את ואן דייק של היום אני יכול להחליף בכושרי הנוכחי".
2 צפייה בגלריה
מאמן ליברפול יורגן קלופ
מאמן ליברפול יורגן קלופ
"הול השני היה בדיחה". יורגן קלופ
(AFP)
סטיבן ג'רארד, שהיה קפטן ליברפול במשך שנים, והניף איתה את גביע ליגת האלופות ב-2005: "המשחק הזה אמור להחזיר את ליברפול בחזרה למציאות. תחילת המשחק הייתה מושלמת מבחינתם, אבל מהרגע שריאל מדריד חזרה למשחק, ליברפול הייתה על הקרשים. בכל מקרה שקבוצה שסופגת חמישייה, צריך לערוך בדיקה. הולך להיות עכשיו תהליך של חשבון נפש במועדון".
מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר בסיום: "הפתיחה שלנו הייתה מצוינת. זו הייתה תמצית של מי שאנחנו. כך בדיוק רציתי שנשחק - חוץ מהשערים ספגנו. בגול הראשון היינו פאסיביים מידי והיינו צריכים להפעיל יותר לחץ, הגול השני היה פשוט בדיחה. לא הצלחנו לחזור למסלול, והיינו צריכים לשחק באותה צורה ששיחקנו במחצית הראשונה במשך כל המשחק - אבל הפסקנו לשחק אחרי שספגנו את השער השלישי".
הקפטן ג'ורדן הנדרסון לא ממש רצה להתייחס לסיכויים בגומלין: "המשחק השני נגדם הוא בעוד מספר שבועות. נצטרך להרים את הראש ולהמשיך הלאה. יש לנו מספר משחקים בפרמייר-ליג עד הגומלין, אז נתרכז בהם, וכשנגיע לגשר - נחצה אותו".