לראשונה מאז ה-18 באוקטובר 2023, ניימאר חזר לכר הדשא. אחרי שנעדר מהמגרשים במשך שנה שלמה בגלל פציעה, הברזילאי עלה היום (שני) כמחליף בדקה ה-77 ב-4:5 של אל-הילאל, קבוצתו הסעודית למי ששכח, על אל-עין מאיחוד האמירויות בליגת האלופות של אסיה.
זמן קצר לפני תחילת המשחק, כתב ניימאר בן ה-32 ברשתות החברתיות: "שמח להרגיש שוב פרפרים בבטן לפני משחק, זו תמיד הרגשה נהדרת...שתהיה חזרה טובה! שאלוהים ישמור עלינו ויברך אותנו". עוד לפני כן, חברת השיווק של ניימאר, NR Sports, מסרה בשבת כי אהבתו של הברזילאי לכדורגל וציפייתו לקחת חלק במונדיאל הבא מביאות אותו לחזור לפעילות.
1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
"שמח להרגיש שוב פרפרים בבטן לפני משחק". ניימאר
(צילום: AFP)
חזרתו של ניימאר קצת גנבה את ההצגה ממשחק משוגע לגמרי. סאלם אל דווסארי כיכב עם שלושער (45+5, 65 ו-75) עבור אלופת סעודיה בשחזור של חצי גמר ליגת האלופות מהעונה שעברה, אז אל-עין ניצחה 4:5 בסיכום שני המשחקים והמשיכה לזכייה במפעל.
רנן לודי (26) וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (45+2) כבשו גם הם עבור האורחת, בעוד עבור המפסידה היו אלה סופיאן רחימי עם שלושער משל עצמו (39, 67 ו-90+8) ומתאו סאנאבריה (63). אל-הילאל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעלי אל-בולאי קיבל כרטיס אדום ישיר (83), אבל ספגה רק שער אחד לאחר מכן ושמרה על ההובלה.
ניימאר חתם אצל הקבוצה מריאד באוגוסט 2023, נרכש תמורת 90 מיליון אירו מפ.ס.ז' - ושיחק רק חמישה משחקים לפני שנאלץ לעבור ניתוח בעקבות קרעים ברצועה הצולבת ובמניסקוס, אותם ספג במהלך משחק של ברזיל בפגרת הנבחרות.
נימאר, שחוזהו לשנתיים מסתיים באוגוסט הבא, רשאי להופיע במשחקי ליגת אלופות של אסיה מאחר שהתחרות היבשתית אינה מגבילה את מספר השחקנים הזרים המותרים. אך זה לא המצב בליגה הסעודית, שם הוא יוכל לחזור רק בינואר.
אם יהיה כשיר, ניימאר עשוי לחזור לנבחרת ברזיל בנובמבר, כשהסלסאו ישחקו מול ונצואלה (חוץ) ואורוגוואי (בית) במוקדמות המונדיאל.