קלאסיקו לבן: ריאל מביסה את בארסה 1:3
(ONE)
ברצלונה בלחץ גדול. מחר (חמישי, 22:00) היא תשחק מול ויאריאל. משחק אליו היא מגיעה אחרי ההפסד בקלאסיקו נגד ריאל מדריד והתיקו מול אינטר בליגת האלופות, שאפשר לומר כי מעשית הדיח אותה מהמפעל, והיא תצטרך נס כדי לעלות לשמינית הגמר.
המאמן צ'אבי ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר ודיבר בכנות: "אבין אם יפטרו אותי. זה הכדורגל. בהתחלה כשמוניתי למאמן אנשים חגגו, אבל עכשיו המציאות קשה. הנשיא לאפורטה אמר שאם לא נזכה בתארים, יהיו לכך השלכות, כולל על התפקיד שלי. אם לא נזכה בתארים, מאמן אחר יבוא במקומי".
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי באימון עם לבנדובסקי
(צילום: EPA)
"אני רוצה להישאר אופטימי", המשיך צ'אבי, "אני אעשה הכל כדי שנזכה בתארים. אנחנו מתאמצים מאוד כדי לנצח, ויש לנו סגל מספיק טוב כדי להתמודד על כל התארים האפשריים".
"המשרה שלי בסכנה בכל יום", אמר המאמן, "אנחנו צפויים להיות מודחים מליגת האלופות, אבל יש עוד תארים להילחם עליהם. אם לא נזכה בתארים אז אסיים את תפקידי מוקדם מהצפוי, זה החיים של מאמן. הוא צריך כל הזמן לנצח. אני מרגיש את התמיכה מהקהל ומהאוהדים ברחוב. המטרה היא לזכות בתארים השנה. אי אפשר לשקר".
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
שומר על אופטימיות
(צילום: EPA)
צ'אבי נשאל האם ההפסד לריאל מדריד נבע ממחסום מנטלי: "לא, לא הייתה לנו בעיה מנטלית. ריאל מדריד קבוצה מצוינת, היא אלופת אירופה ואלופת הליגה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. יש לנו סגל טוב. לפעמים ההבדל בין ניצחון להפסד הוא מאוד קטן". על ההרכב שייפתח נגד ויאריאל אמר: "יהיו שלושה-ארבעה שינויים לעומת זה שהיה בקלאסיקו".
למרות ההפסד בקלאסיקו, מצבה של ברצלונה בליגה ממש לא רע. זה היה ההפסד הראשון שלה העונה במסגרת זו, והיא רחוקה שלוש נקודות מריאל מדריד שמוליכה את הטבלה.