ההשוואות בין לאו מסי ללאמין ימאל נשמעות בחודשים האחרונים בכלי התקשורת בקטאלוניה על בסיס קבוע. כעת הכוכב בן ה-17 של ברצלונה התייחס אליהן בריאיון שהעניק לטלוויזיה הספרדית.
"ברור שאני אוהב שמשווים אותי לכדורגלן הכי טוב בהיסטוריה, אבל גם יודע שלהגיע לרמה שלו זה בלתי אפשרי", אמר והתייחס גם לתמונה המפורסמת, בה נראה מסי רוחץ אותו כשהיה תינוק: "יודעים מה, אולי הוא העביר לי חלק מהכוחות שלו".
2 צפייה בגלריה
ימאל
ימאל
נשאר צנוע. ימאל
(צילום: Alex Caparros/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
מסי וימאל
מסי וימאל
התמונה הוויראלית בה נראה מסי רוחץ את ימאל כשה היה תינוק
(צילום: מתוך הטוויטר)
ימאל נקשר בתחילת העונה לפ.ס.ז', אך לאורך כל הדרך הצהיר כי ברצונו להישאר בבארסה. "מקווה שלעולם לא אצטרך לעזוב, אני רוצה להפוך לאגדה פה". ומה לגבי זכייה אפשרית בעתיד בכדור הזהב? "אין לי סיכוי לזכות השנה, אבל זה חימום טוב. אנחנו נראה אם בעתיד אוכל לזכות".
ימאל הבהיר כי הוא נותר עם רגליים על הקרקע, למרות שתג המחיר שלו באתר "טרנספרמרקט", למשל, עומד על 120 מיליון אירו בגיל כל-כך צעיר. "אני נותרתי צנוע", הבהיר. "אני הולך לבית של אמא שלי שאומרת לי לנעול נעלי בבית, לסגור את הדלתות ולהיכנס למיטה. ביורו האחרון, למשל, כשכולם בילו יחד בערב - אני הייתי צריך ללכת ללמוד".
שער אדיר של ימאל, ניצחון ענק לברצלונה
(באדיבות ONE)

מי שבחר להחמיא לטאלנט הצעיר הוא דקו, המנהל הספורטיבי של המועדון. בריאיון לעיתון "ספורט", אמר: "לאמין ייכלל בעתיד ב-11 של ברצלונה בכל הזמנים. הוא היה מיוחד מאז שהיה צעיר מאוד והיכולת הטכנית שלו רק השתפרה. החוזק המנטלי שלו שונה לגמרי ממה שרואים בדרך כלל אצל שחקנים צעירים".