מנצ'סטר סיטי שוב אלופה. הקבוצה של פפ גווארדיולה עשתה היסטוריה הערב (ראשון) כשהפכה לקבוצה הראשונה בתולדות אנגליה שזוכה בארבע אליפויות רצופות. אחרי שהגביע הונף, והאוהדים שפרצו למגרש התפנו ממנו. פפ גווארדיולה התפנה לדבר על עתידו.
"האמת היא, שאני קרוב יותר לעזוב מאשר להישאר", הפתיע המנג'ר, "דיברתי עם ההנהלה, כרגע אני נשאר גם בעונה הבאה. אחר כך נדבר ונראה". על הזכייה באליפות אמר פפ: "היינו צנועים ועבדנו קשה לאורך כל העונה, אסור לך לחשוב שאתה תיקח אליפות בנובמבר. מסתכלים רק על המשחק הבא ומנצחים. היה לנו קשה העונה, הייתה פציעה ארוכה של ארלינג הולאנד - אבל הצלחנו בסופו של דבר לעשות את זה, יש לי שחקנים מדהימים שאני סומך עליהם. אין לנו סודות להצלחה". גווארדיולה אגב מחזיק במאזן מדהים: 12 אליפויות ב-15 עונות שבהן אימן.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
עונה הבאה הוא נשאר. ואחר כך? פפ גווארדיולה
(צילום: Naomi Baker/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
יש אליפות. סיטי חוגג
(צילום: Naomi Baker/Getty Images)
החלוץ ארלינג הולאנד סיים את העונה השנייה שלו בפרמייר-ליג כמלך השערים עם 27, ויש לו 63 שערים ב-66 משחקי פרמייר-ליג, נתון די מטורף. הנורבגי אמר בסיום: "אחרי שניצחנו את טוטנהאם, ידענו שנזכה באליפות. קיבלנו ביטחון שזה מה שיקרה. אנחנו שמחים מאוד, זה פשוט מדהים לזכות ככה באליפות. הפרמייר-ליג קשה יותר ממה שחשבתי, אבל אני מסתגל אליה. אני יודע שהציפיות ממנו גבוהות".
על העבודה עם פפ גווארדיולה: "הוא יכול להיות מאוד תובעני לפעמים, זה קשה. אבל תראו את ההישגים שלו בקריירה. אם אתה לא עושה את מה שהוא מצפה ממך, אז אתה בבעיה. הוא דורש מאיתנו הרבה, בכל משחק ובכל אימון. הוא אדם טוב ואני מאוד אוהב אותו".
"שמנו את עצמנו בספרי ההיסטוריה", אמר פיל פודן שכבש צמד היום ואף נבחר לשחקן העונה, "אף קבוצה לא עשתה מה שאנחנו עשינו. חיכינו כל העונה לרגע הזה שיהיה אפשר לחגוג עם האוהדים, אין מילים לתאר את ההרגשה, עשינו משהו מדהים".