נראה שאין שבוע שלא עובר בלי צרות בפריז סן ז'רמן. קמפיין מכירת מנויים לעונה הבאה הפך לסערה כאשר קיליאן אמבאפה פרסם היום (חמישי) סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו מחה על התנהלות הקבוצה בנוגע לשימוש בשמו ופרצופו, מה שגרם לאלופת צרפת לגנוז את הקמפיין.
הכוכב הגדול זעם על כך שלא יידעו אותו לגבי אופן הפרסום. פ.ס.ז' העלתה סרטון בו נראה אמבאפה ביציע הפארק דה פראנס, כאשר שני הכוכבים הגדולים שמשחקים איתו - לאו מסי וניימאר - נעדרו באופן מופגן. מי שכן נראו בסרטון הם איסמאל גארבי, וורן זאיר-אמרי ונונו מנדש.
2 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
עוד סערה בפ.ס.ז'. קיליאן אמבאפה
(AFP)
"עכשיו ראיתי לראשונה את קמפיין חידוש המנויים של הקבוצה לעונת 2023/24", כתב אמבאפה בטקסט שעלה כאמור לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו - אחריו עוקבים לא פחות מ-102 מיליון אנשים. "בשום שלב לא יידעו אותי לגבי התוכן. אני לא אישרתי וממש לא מסכים עם התוכן והצורה".
הכוכב הכעוס המשיך: "זו בדיוק הסיבה מדוע אני נלחם על הזכויות שלי בנוגע לתמונותיי האישיות. פריז סן ז'רמן זה מועדון נהדר, ומשפחה נפלאה - אך לבטח זו לא קיליאן סן ז'רמן".
כאמור, בסרטון השנוי במחלוקת - שהורד מהרשת - נראה קיליאן אמבאפה ביציע, כשבנוסף למה שצויין לעיל הוא נושא מונולוג בו הוא מדבר על החיבור שלו למועדון, עם מסר לאוהדים, כאשר ברקע פורסמו התמונות של מספר שחקנים, ללא מסי וניימאר. "האווירה, ההתלהבות - הפארק דה פראנס הוא השחקן ה-12. להיות פריזאי זה להיות גאה במי שאתה, במה שאתה מייצג - בהיותך שאפתן".
2 צפייה בגלריה
הסטורי של קיליאן אמבאפה
הסטורי של קיליאן אמבאפה
הסטורי של קיליאן אמבאפה
(מתוך עמוד האינסטגרם של קיליאן אמבאפה)
פריז סן ז'רמן עוברת תקופה קשה. האלופה הצרפתית רשמה שני הפסדים ביתיים בשני המחזורים האחרונים, כאשר המון לחץ מופעל על המאמן כריסטופר גאלטייה. ניימאר הפצוע גמר את העונה, ולאו מסי לא מסתדר עם הקהל המקומי - ששרק לו בוז בשני הפסדיה האחרונים של הקבוצה.
מאז החזרה מפגרת המונדיאל איבדה פ.ס.ז' שני תארים, כאשר הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות בידי באיירן מינכן, וגם בשמינית גמר הגביע הצרפתי - אז הפסידה ליריבה השנואה מארסיי. בעוד יומיים מצפה לקבוצה משחק ליגה מול ניס מהמקום השמיני בטבלה.