נבחרת אנגליה התאוששה אתמול (ראשון) מההפסד המביך ליוון בבית עם 1:3 בפינלנד - ושיפרה את מאזנה לתשע נקודות מ-12 אפשריות בבית 2 של דרג 2 בליגת האומות, שלוש נקודות מתחת ליוון.
לאחר הניצחון, לי קארסלי, שמונה למאמן הזמני של אנגליה לאחר שגארת' סאות'גייט התפטר ביולי - יומיים אחרי ההפסד לספרד בגמר היורו - אמר שאנגליה ראויה ל"מאמן ברמה עולמית" והודה ש"הוא עדיין בדרך לשם". אך המאמן הזמני התעקש שזה "בהחלט" לא נכון לומר שהוא פוסל את עצמו מהמרוץ לתפקיד הקבוע והוא עדיין שומר על "ראש פתוח".
3 צפייה בגלריה
לי קרסלי
לי קרסלי
יחזור לנבחרת הצעירה? קארסלי
(צילום: Justin Setterfield/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים בפינלנד
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים בפינלנד
התאוששו. שחקני נבחרת אנגליה חוגגים בפינלנד
(צילום: Markku Ulander/Lehtikuva via REUTERS )
האנגלי-אירי בן ה-50 קיבל את התפקיד לפני קמפיין ליגת האומות של אנגליה "במטרה להישאר בתפקיד לאורך הסתיו", בזמן שההתאחדות תמשיך בתהליך מציאת המאמן החדש. קארסלי לא אישר שהוא מועמד לתפקיד הקבוע, אך לאחר ההפסד ביום חמישי ליוון בוומבלי אמר שהוא "מקווה לחזור לנבחרת הצעירה" - אותה הדריך לפני כן.
אתמול, קארסלי המשיך באותו קו. "אני ממשיך לומר את אותו הדבר. המנדט שלי היה שישה משחקים ואני מרוצה מכך", הוא אמר. "זה תפקיד מכובד. אני נהנה מאוד אבל לא נהניתי מהיומיים האחרונים. אני לא רגיל להפסיד בנבחרת אנגליה, אני לא מקבל הפסדים בקלות".
קארסלי אמר שהוא מדבר בכל יום עם המנהל הטכני של ההתאחדות ג'ון מקדרמוט - אחד האנשים האחראים על תהליך הגיוס לתפקיד המאמן - אך אינו מבקש עדכונים על התהליך למציאת מחליף לסאות'גייט.
באנגליה יש לא מעט פרשנים ואוהדים שחולמים לראות את פפ גווארדיולה, שמסיים את חוזהו הנוכחי במנצ'סטר סיטי בסוף העונה, מוביל את נבחרת שלושת האריות במונדיאל 2026. הספרדי מצידו התראיין אתמול באיטליה והכחיש את השמועות: "זה לא נכון. אני המאמן של מנצ'סטר סיטי. עדיין לא החלטתי כלום, הכל יכול לקרות, אז אני לא יודע".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
יתחיל קריירת נבחרות? גווארדיולה
(צילום: Reuters/Lee Smith)
טרנט אלכסנדר ארנולד כבש אתמול בבעיטה חופשית נהדרת, ובסיום סיפר ג'ק גריליש: "אמרתי לטרנט, 'אם תכבוש אתן לך 500 ליש"ט'. ואז הוא הפגיז את זה לחיבורים, אז אני חייב לו". גריליש עצמו, שלא היה בסגל ליורו, כבש ראשון אתמול והוא עם שני שערים בשלוש הופעות בקמפיין ליגת האומות הנוכחי.