המחזור השביעי בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) כשנאפולי ניצחה בביתה את קומו 1:3 והגדילה זמנית את הפער בפסגת הטבלה לארבע נקודות (16 לעומת 12 של יובנטוס, שתשחק מחרתיים מול קליארי).
אחרי שבעונה הקודמת איבדה את תואר האלופה וסיימה במקום העשירי בלבד, נאפולי החלה את עידן אנטוניו קונטה עם הפסד 3:0 לוורונה במחזור הפתיחה, אלא שמאז צברה הקבוצה שישה ניצחונות ותיקו בשבעה משחקים בכל המסגרות.
1 צפייה בגלריה
לוקאקו
לוקאקו
פתיחה מצוינת לעונה. לוקאקו
(צילום: Francesco Pecoraro/Getty Images)
מתייצבת בפסגה: נאפולי גוברת על קומו 1:3
(באדיבות one)
מי שהעניקו לה את הניצחון הערב הם שלושת שחקני הרכש הבולטים שהגיעו הקיץ, רומלו לואקאקו, סקוט מקטומיניי ודויד נרס. כבר אחרי חצי דקה כבש הקשר הסקוטי את שערו הראשון בסרייה א' בעזרת בישול של החלוץ הבלגי, שבדקה ה-53 החזיר לאורחת את היתרון עם פנדל מוצלח אחרי שגבריאל סטרפזה השווה זמנית בדקה ה-43.
בדקה ה-86 לוקאקו בישל גם לברזילאי שעלה מהספסל, שגם עבורו מדובר היה בשער הראשון בסרייה א'. לוקאקו, שהגיע הקיץ על חשבון ויקטור אויסמן, כבר עם שלושה שערים וארבעה בישולים בחמש הופעות ליגה.
העולה החדשה של ססק פברגאס - שהיה שחקן של קונטה בצ'לסי - נעצרה לאחר שהדהימה בשני המחזורים האחרונים עם 2:3 על אטאלנטה ו-ורונה. במשחק נוסף שנערך הערב, ורונה ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את ונציה בביתה.