עכשיו זה רשמי. ארנה סלוט הוא היורש של יורגן קלופ בליברפול, וימונה למנג'ר הקבוצה בקרוב. היום (שישי) קבוצתו הנוכחית של סלוט, פיינורד, נפרדה ממנו ברשתות החברתיות והוא אישר כי הוא עובר לליברפול.
ליברפול תפצה את פיינורד ב-8.5 מיליון ליש"ט. זאת בשל העובדה כי להולנדי בן ה-45 לא היה סעיף שחרור בחוזהו. בעונה הבאה הוא ייכנס לנעליים גדולות מאוד, של אחד המנג'רים הכי מוצלחים ואהובים בתולדות ליברפול. ליברפול עצמה עוד לא הודיעה רשמית על החתמתו של ארנה סלוט, כרגע היא מתמקדת בפרידה המרגשת שצפויה להיות ביום ראשון הקרוב - כשקלופ יעמוד על הקווים בפעם האחרונה באנפילד, במחזור הסיום של הפרמייר-ליג מול וולבס.
1 צפייה בגלריה
ארנה סלוט
ארנה סלוט
מגיע לליברפול. ארנה סלוט
(צילום: EPA/MAURICE VAN STEEN)
וואו: גול מטורף מנע מקבוצה לחזור לליגה
(ONE)
שמו של סלוט עלה אשתקד כמועמד אפשרי להגיע לצ'לסי וטוטנהאם, אבל ההמתנה שלו השתלמה והוא ידריך בסופו של דבר את המייטי רדס. ההולנדי זוכה להערכה בקרב לא מעט מועדונים באירופה. לאחרונה הוא זכה עם פיינורד בגביע ההולנדי והוביל אותה לאליפות בעונה שעברה לראשונה אחרי 6 שנים. בנוסף, הוא הוביל את הקבוצה לגמר הקונפרנס-ליג ב-2022. העונה הקבוצה סיימה במקום השני בליגה ההולנדית.
לאחר שבינואר הודיע קלופ כי יעזוב את ליברפול בתום העונה, בורסת השמות המועמדים להגיע במקומו מנתה מספר מועמדים, אבל בסופו של דבר הנהלת ליברפול החליטה שארנה סלוט הוא המועמד המושלם מבחינתה. יורגן קלופ יסיים ביום ראשון הקרוב קדנציה של תשע שנים בליברפול, כשהוא זכה איתה באליפות, בליגת האלופות וב