האם הליגה הסעודית תהפוך לזירת הקרב של שני הכדורגלנים הגדולים בעולם בעשור וחצי האחרון? אביו של הכוכב הארגנטינאי הגיע אתמול (שלישי) לסעודיה - והשמועות מאז לא פוסקות.
בכל כלי התקשורת מציינים כי חורחה מסי הגיע לסעודיה מסיבות מסחריות בלבד, ולא כדי לנהל משא ומתן על הצטרפות של בנו לאחת מקבוצות הליגה, אולם הדיווחים עדיין מקשרים את אלוף העולם הטרי עם הליגה שעד לפני כמה חודשים מעטים האנשים מחוץ למדינה שהתעניינו בה.
2 צפייה בגלריה
חורחה מסי
חורחה מסי
השמועות רצות. חורחה מסי
(צילום: AFP)
חורחה מסי נקלט בעין המצלמה
אתמול, למשל, דיווח ערוץ הטלוויזיה הספרדי "אל צ'ירינגיטו" כי מסי לא פוסל מעבר לאל-הילאל, אך נראה כי בכל הנוגע לשכר יש עדיין פערים גדולים בין הצדדים.
על פי אותו פרסום, מסי דורש מהסעודים שכר מופלג בגובה 600 מיליון דולר לעונה (!), בעוד הצעתה הראשונית אל-הילאל, שעמדה על 200 מיליון לעונה - שודרגה ל-350 מיליון.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
יגיע לסעודיה? מסי
(צילום: AFP)
הפרעוש, שזכה לפני כחודשיים וחצי עם נבחרת ארגנטינה בגביע העולם בקטאר, הודח לאחרונה עם קבוצתו פריז סן ז'רמן מליגת האלופות כבר בשלב שמינית הגמר. לצד השבחים שקיבל על כך שהוביל לראשונה בקריירה שלו את האלביסלסטה לזכייה במונדיאל, ספג מסי לא מעט ביקורות יחד עם קבוצתו הצרפתית, ששוב נכשלה במפעל הבכיר באירופה.
אל-הילאל נמצאת במקום הרביעי כשהיא עם 36 נקודות ורחוקה 11 נקודות מאל-איתיחאד שבפסגה ו-10 מתחת לאל-נאסר בה משחק כריסטיאנו רונאלדו. לקבוצה חסרים שני משחקים לעומת יריבותיה לצמרת, כאשר אם תנצח בהם תוכל להתקרב משמעותית לשלוש הראשונות ואולי אפילו להיכנס למאבק האליפות.