מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
אימה
מגיע לדמי מור אוסקר על הספקטקל הגופני החולני הזה
"יופי מסוכן" עוסק בכוכבת מזדקנת שמשתמשת בחומר מסתורי על מנת לברוא גרסה צעירה ומושלמת שלה. אלא שהעניינים, מן הסתם, מסתבכים - וכל העניין דוהר לסוף שהוא מהקיצוניים שתראו, בסרט שמתענג על הגוף הגרוטסקי, הנחדר, הפעור, חוצה-הגבולות, והופך אותו להרהור סוריאליסטי על משמעות ייצוגי הגוף הנשי בעולם הזוהר
שמוליק דובדבני
|
22.11.24
אוהבים לצפות בסדרות עם שקית הקאה ביד? יפה, תכירו את "גרוטסק"
הסדרה החדשה של ראיין מרפי - נו, ברור - מתארת את התמודדותה של בלשית עם שלל מקרי רצח מזוויעים, וזה מבלי שהתחלנו לדבר על בעיותיה האישיות. העניינים הולכים ומתחרפנים עד שהם יורדים מהפסים לגמרי בפרק שכולו טרלול מוחלט - אבל אם אתם ממעריצי התוצרת המוכרת של מרפי, כנראה ששום דבר כבר לא יפריע לכם
סמדר שילוני
|
25.10.24
חיוך גדול: "סמייל 2" עולה על קודמו ויצליח להבהיל לכם את הצורה
המשכון האימה עוקב הפעם אחר כוכבת פופ צעירה ומיוסרת שחוותה טראומה ומתקשה להתאושש, בעוד היישות השטנית שהכרנו בסרט הראשון נדבקת אליה ואל מה שנשאר מתודעתה המעורערת. המשחק מרשים והשיא מרהיב, אבל ההברקה האמיתית של הסרט היא העובדה שהוא מתרחש בעולם השואוביזנס
שמוליק דובדבני
|
20.10.24
"שישי הפוך" פינת "מראה שחורה": הסרט הזה הוא סאטירה שטחית על עידן הרשתות
"מה שבפנים", קומדיית האימה החדשה של נטפליקס, נראית כמו שילוב של "שישי הפוך" ו"מראה שחורה", עם סיפור על חברים שנפגשים אחרי שנים ומוצאים את עצמם נוטלים חלק במשחק מסוכן. אבל הפוטנציאל הקונספטואלי הזה נפגע בשל שטחיות דרמטית ופסיכולוגית - ובעיקר, בשל קושי להבין את המתרחש מול עינינו
ארז דבורה
|
10.10.24
האם "לא לשחרר לעולם" הוא סרט על סוף העולם - או על הורות מעוותת?
בסרטה החדש, האלי ברי מגלמת אם קשוחה ופרנואידית שמתגוררת עם שני בניה בבקתת עץ מבודדת, מאימת "הרוע" שאורב בחוץ - עד שהילדים מתחילים למצוא בקיעים ב"אמת" של האם. וזה אפקטיבי במידה, אך הבעיה היא שלא בטוח כי זו העת המתאימה למותחני אימה פוסט-אפוקליפטיים עבור הצופה הישראלי
ארז דבורה
|
24.09.24
"אל תוציא מילה": העיבוד לסרט האימה הדני שווה צפייה - גם אם צולקתם מקודמו
הגרסה האמריקנית ל"לשון הרע", שהרשים מבקרים רבים עם צאתו, הייתה יכולה ליפול בקלות: בין אם היא תיצמד למקור ובין אם תחרוג ממנו - זוהי מלכודת בלתי אפשרית. אך "אל תוציא מילה", שעוקב אחר משפחה אמריקאית המתיידדת עם זוג בריטים ובנם האילם ומוזמנת לביקור בביתם המרוחק, מצליח לשנות במידה את העלילה והטוויסטים, ועדיין לשחזר באפקטיביות את תחושת המתח והמועקה
ארז דבורה
|
13.09.24
ישר מהבטן: למה עדיין יש לנו אובססיה ל"הנוסע השמיני"?
יותר מארבעה עשורים עברו מאז יצא הסיוט הקולנועי המבריק של הבמאי רידלי סקוט, שגרם לחלק מצופיו להימלט בבהלה מבתי הקולנוע - ויצר זיכיון מדיה משגשג שנמשך עד היום. לרגל צאת "הנוסע השמיני: רומולוס", הפרק החדש בעלילות החייזרים הרצחניים, ניסינו להבין את סוד המשיכה שלהם לאורך השנים - שייתכן וקשור דווקא למסר הקודר וחסר-התקווה שתמיד נלווה אליהם. וגם: מי הסרט הטוב בסדרה? דירגנו במיוחד בשבילכם
יוני בינרט
|
17.08.24
"הנוסע השמיני: רומולוס" הוא המשך של סדרת הסרטים האהובה, אבל גם מחווה לה
עלילת הסרט מתרחשת במושבת כורים בחלל, כשגיבוריו הצעירים מתקוממים נגד ההיררכיה שמנצלת אותם. קיילי ספייני, שממלאה את מקומה של סיגורני וויבר, אמנם נעדרת את אותן עוצמות - אבל אין ספק שדמותה עוד יכולה להתפתח, ובזכות סצנות מרהיבות, התכתבות עם המיתולוגיה וכבוד לסרטים הקודמים -"הנוסע השמיני: רומולוס" מעורר הן תחושת נוסטלגיה והן פותח צוהר למשהו חדש
שמוליק דובדבני
|
16.08.24
"לונגלגס" הוא אולי לא "סרט האימה הגדול של העשור", אך מפגין כישרון אמיתי בז'אנר
רבים הכתירו את סרטו של אוז פרקינס כ"שתיקת הכבשים" החדש, זוהי השוואה ברורה שכן גם הוא עוסק בצעירה ב-FBI העוקבת אחר סדרה של רציחות - אך היא דווקא מבליטה את מגרעותיו של "לונגלגס" שסובל מעלילה קצרה ולא מספיק מפותחת. יחד עם זאת, הכישרון של פרקינס בבניית אימה צרופה והופעתו הקצרה אך המצוינת של ניקולס קייג' הם די והותר כדי לטלטל את הצופים
ארז דבורה
|
14.07.24
"הם באים בלילה": אפילו למכורי ניקולס קייג' עדיף לחכות בסבלנות עד לסרטו הבא
סרט האימה הפוסט-אפוקליפטי - שחולק מספר מאפיינים עלילתיים בולטים עם סדרת סרטי "מקום שקט" - סובל מדמויות לא מפותחות, מציג מפלצות שמידת האיום הנשקף מהן איננו עקבי, ומונע מצופיו מידע אקוטי למדי בנוגע לסיפור. אם אמור היה להיות לזה המשכון, ובכן, אנחנו לא היינו ממתינים בשקיקה רבה מדי
ארז דבורה
|
05.07.24
"הם רואים הכל" מגלה שהיוצרת ירשה משהו מאביה הבמאי - את כל מה שגרוע בו
בסרט האימה החדש מנסה הבמאית אישאנה שמאלאן - כן, בתו של מ. נייט - ליצור סיפור מצמרר המערב בין פולקלור וסוגיות עכשוויות הקשורות בזהות מינית ומגדרית, טראומה וייצוג. הבעיה היא שזה פשוט לא עובד, למרות מידה מסוימת של מודעות עצמית שהיא מפגינה, ובסופו של דבר הצפייה בסרט מעוררת תחושה שזוהי עבודתה של בת המנסה לרשת את אביה - במקום למצוא את קולה שלה
שמוליק דובדבני
|
11.06.24
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
בנימין נתניהו
האג
יואב גלנט
בית הדין הבינלאומי
חרבות ברזל
מוחמד דף
צה"ל
לבנון
גלי בהרב-מיארה
הרצי הלוי
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
בנימין נתניהו
האג
יואב גלנט
בית הדין הבינלאומי
חרבות ברזל
מוחמד דף
צה"ל
לבנון
גלי בהרב-מיארה
הרצי הלוי
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
דונלד טראמפ
חרבות ברזל