מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
גט טקסי
העסקה נחתמה - פנגו רכשה את גט תמורת 175 מיליון דולר
חברת שירותי המוניות, שהסבה הפסדים לרבים ממשקיעיה ונותרה עם פעילות רק בישראל ובבריטניה, עוברת לידי ספקית שירותי החניה. בעלת המניות הגדולה בגט היא הקרן השבדית VNV Global שמחזיקה ב-43% מהחברה והייתה נחושה למכור את החזקתה
גולן חזני , כלכליסט
|
09.05.24
המספרים של פנגו נחשפים, לפני החתימה: תרכוש את גט ב-700 מיליון שקל
רכישת גט על ידי מפעילת אפליקציית התשלומים על חנייה צפויה להיחתם השבוע; למרות הרווחיות החריגה, פנגו מתכוונת להסתייע במימון בנקאי ובקופת המזומנים של גט להשלמת העסקה; גט תמשיך לפעול כאפליקציה נפרדת, לפחות בשלב הראשון; המספרים של פנגו נחשפים: סיימה את 2022 עם הכנסות של 155 מיליון שקל ורווח נקי של 55 מיליון שקל
גולן חזני, כלכליסט
|
31.03.24
"חברת גט רוצה לדרוס את נהגי המוניות. לא ניתן לה לפגוע בנו"
עשרות נהגי מוניות הפגינו היום בנתב"ג נגד חברת גט טקסי שזכתה במכרז ההפעלה למוניות במקום. לטענתם, בשביל לפעול בנתב"ג החברה דורשת מהם בחוזה לחתום על סעיפים מגבילים שמקפחים את זכויותיהם. בין היתר הסכמה מראש שלא יוכלו לתבוע את החברה ולמסור את פרטי הלקוחות
רועי רובינשטיין
|
29.02.24
פשרה: Gett תפצה משתמשים ב-12 מיליון שקל
בעקבות תביעה ייצוגית שבה נטען כי במקרים רבים החברה לא אפשרה לנוסעים לשלם לפי מחירון משרד התחבורה הזול יותר בנסיעות בינעירוניות אלא רק לפי מונה, הושג הסכם פשרה שיובא לאישור ביהמ"ש. במסגרת תביעה נוספת לפיה החברה מחייבת משתמשים בדמי שירות אוטומטית בגין כל ביטול הזמנה בניגוד למדיניות המוצהרת שלה, היא התחייבה לפתח מנגנון שיזהה את המקרים
ליטל דוברוביצקי
|
28.01.24
הפעם זה יצליח? גט זכתה שוב במכרז המוניות בנתב"ג
המכרז של רשות שדות התעופה הוא הראשון שהושלם זה שש שנים, לאחר שגט כבר זכתה במכרזים בעבר אך לבסוף אלו בוטלו. כתוצאה מכך התנהלות המוניות בשדה הייתה ללא פיקוח, דבר שהוביל לגביית מחירים גבוהים לנסיעות, עוקץ תיירים וזמינות נמוכה. לפי תנאי המכרז, תקופת ההתקשרות היא לארבע שנים עם אפשרות להארכה וגט תשלם למדינה 6.15 שקלים לנסיעה
רועי רובינשטיין
|
01.09.23
העליון ביטל אישור ייצוגית נגד Gett על גביית דמי הזמנה בנסיעות מזדמנות
בימ"ש המחוזי אישר ניהול תביעה ייצוגית נגד חברת המוניות בטענה לגביית דמי הזמנה לנסיעה מזדמנת, זאת מבלי שהוזמנה באפליקציה, אבל העליון קיבל את ערעור Gett וביטל אותה. בא כוח המבקש: "בית המשפט העליון הביע דעתו כי לקוח המזמין מונית מגט טקסי אינו יכול לבוא בתביעה נגדה למרות מניפולציות שנעשות ע"י נהגים בשיטתיות דרך האפליקציה"
ליטל דוברוביצקי
|
20.03.23
אושרה ייצוגית נגד גט: "הנהגים יכולים להזין מחיר גבוה מהמצוין במונה"
ביהמ"ש המחוזי בת"א אישר הגשת תביעה ייצוגית נגד מפעילת אפליקציית Gett, בשם כל מי שהזמין נסיעה במונית באמצעות האפליקציה וששילם עבורה סכום גבוה מכפי שהופיע במונה הרץ עקב עיגול הסכום כלפי מעלה. גט כפרה באחריות לעיגול מעלה של סכומי הכסף המשולמים בעד הנסיעה במונית
ליטל דוברוביצקי
|
03.01.23
אושרה ייצוגית נגד גט: "סיכמה עם בתי עסק מחיר גבוה יותר ממה שהוצג לנהג"
ביהמ"ש המחוזי בת"א אישר את הבקשה בשם כל נהגי המוניות שהתקשרו עם החברה החל משנת 2013 ולא קיבלו תשלום מלא לפי המחיר ששילם בית העסק. בגט יש כ-100 אלף נסיעות עסקיות בחודש ופער המחירים המוערך הוא בין 10 ל-20 שקל לנסיעה
יורם ירקוני
|
06.07.22
38% הנחה ל-3 חודשים: האם Gett תצליח לשבור את מרד נהגי המוניות?
פחות מ-20% ממאות הנהגים שעזבו את האפליקציה במחאה על העלאת דמי הסדרנות חזרו אליה. בשיחה עם ynet הם מסבירים למה קשה להשיג מונית, ולמה יש עלייה במספר הנהגים שמרמים נוסעים
אודי עציון
|
10.05.22
אפליקצית המוניות Gett יוצאת מרוסיה, מבטלת את ההנפקה
אפליקציית המוניות הישראלית הייתה אמורה להתמזג עם ספאק אמריקאי, לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר. דייב וייסר, מנכ"ל גט: "הרגשנו שיציאה משוק הרוסי היא הדבר הנכון כעת"
אודי עציון
|
11.03.22
בפעם השלישית: תקלה ב-Gett, לא ניתן היה להזמין מונית
זה היום השלישי ברציפות שאירעה בו תקלה באפליקציה של החברה, לאחר שגם אתמול היתה תקלה שלא אפשרה הזמנת מונית, ושלשום אירעה תקלה שנמשכה 3 שעות. מהחברה נמסר הבוקר על "שיבושים בהזמנת נסיעה או משלוח. אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לתקן אותה"
ynet
|
23.07.21
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
צה"ל
חרבות ברזל
חמאס
גדי איזנקוט
בצלאל סמוטריץ'
מלחמה
רצועת עזה
חללי צה"ל
בנימין נתניהו
חרדים
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
צה"ל
חרבות ברזל
חמאס
גדי איזנקוט
בצלאל סמוטריץ'
מלחמה
רצועת עזה
חללי צה"ל
בנימין נתניהו
חרדים
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
דונלד טראמפ
חרבות ברזל