מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
החזר כספי
הפסד של 86 מיליון דולר ברבעון לאל על: "30% מהלקוחות עדיין לא קיבלו החזר"
אל על פרסמה את דו"חות הרבעון הראשון ברקע אישור מתווה הסיוע מהמדינה ואישור השליטה הרשמי של קני רוזנברג בחברה. המנכ"ל אביגל שורק התייחס להחזרי הכרטיסים להם מחכים עדיין ישראלים רבים: "מבחינת טכנית זה לוקח זמן. החזרנו 343 אנשים למוקד שרות הלקוחות במטרה לסיים את ההחזרים בטווח של שבועות"
נווית זומר
|
20.05.21
רוכשי כרטיסים לסלין דיון זועמים: "שילמנו אלפי שקלים, לא נמתין 4 שנים"
הזמרת תופיע בארץ רק ב-2023 ובינתיים ההפקה הודיעה שאין החזר כספי לרוכשי הכרטיסים, עד סיום ההתדיינות בתביעה ייצוגית שהוגשה בנושא. ההפקה מציעה חלופות כמו שמירת הכרטיסים תוך מתן עדיפות, אך יש לבחור מקומות החודש, או קבלת זיכוי של 110% למופעי שוקי וייס. "רוצים את הכסף בחזרה"
מירב קריסטל
|
06.05.21
מעסיקים יוכלו להגיש בקשה להחזר כספי על ימי בידוד בדצמבר וינואר
לפני כשבועיים נפתחה האפשרות למעסיקים לבקש החזר על ימי הבידוד של העובדים לפני חודש דצמבר, וכעת קבלת הכספים על החודשים האחרונים זורזה על מנת לסייע לבתי העסק. בימים האחרונים פנו מאות מעסיקים כדי לקבל את הפיצוי על ימי הבידוד הקודמים, אולם בשל תקלת מחשוב היה קושי להעביר את הבקשות וחלקן נעשו טלפונית
גד ליאור
|
23.02.21
יו"ר ועדת הכלכלה: "קורא ללקוחות אל על להתארגן לתביעת ענק להשבת כספם"
בדיון שנערך בוועדת הכלכלה בנוכחות מנכ"ל אל על הנכנס אביגל שורק, אמר ח"כ יעקב מרגי כי התנהלות משרד האוצר והבנקים בהעמדת אשראי לחברת התעופה היא שערורייתית. "ייתכן שרק לאחר שהרוכשים יתבעו את כספם - האוצר יואיל לסייע"
נווית זומר
|
08.02.21
פשרה בייצוגיות: צרכנים שלא התייצבו לטיסה יקבלו החזר על מיסי נמל ואגרות
חברת קווי חופשה תשלם לצרכנים 400 אלף שקל באמצעות הנחה להזמנות עתידיות של 80 שקל על הזמנה, או 5% מהמחיר הנקוב באתר. החברה, כמו גם החברות גוליבר והדקה ה-90, חויבו ליידע את לקוחותיהן בדבר זכותן להחזר על מיסי נמל במקרה שלא עלו לטיסה
מירב קריסטל
|
02.02.21
אושר סופית: החזר כספי על טיסה שבוטלה יתקבל בתוך 30 יום
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק שתחייב את חברות התעופה להחזיר את הכסף לצרכן או לסוכן הנסיעות בתוך 30 ימים מיום ביטול הטיסה. סוכן שקיבל את הכסף מחברת התעופה יחויב להחזיר אותו לצרכן בתוך 15 ימי עסקים
גד ליאור
|
14.12.20
אתר הנסיעות שמתנה החזר כספי בדמי עמלה
אתר "אליס" שמציע כרטיסי טיסה יחסית מוזלים עדיין מעכב תשלומים ללקוחות המחכים לכספם במשך חודשים רבים, מקשה על הדרך ליצירת קשר ומתנה את החזרת הכסף ב"דמי טיפול" שעולים יותר ממאה שקלים עבור כל כרטיס. "הזמנו בכוונה באתר ישראלי כדי שיהיה למי לפנות אבל הם מוכיחים בדיוק ההפך". עו"ד לענייני תיירות ותעופה: "על חברת התיירות להעביר את מלוא התשלום לנוסעים"
גלעד ילון, אלכסנדרה לוקש
|
30.11.20
צרכנים מתלוננים על אתר לגו זון: "הלגו לא הגיע"
עשרות תלונות על חברת בריקזון שמוכרת לגו תחת השם לגו זון התקבלו ב-ynet ובמועצה לצרכנות. רוב המתלוננים קיבלו את כספם בחזרה אחרי טרטור מתמשך: "הכסף הוחזר אחרי חודשיים, הבת שלי חיכתה ללגו הזה". החברה: "הלקוחות זוכו, לא הצלחנו לייבא את הפריטים עקב מחסור עולמי"
מירב קריסטל
|
29.10.20
יקוצר זמן החזר כספי על ביטול טיסה מ-90 ל-30 יום
לפי יו"ר ועדת הכלכלה, עד סוף נובמבר הצרכנים יקבלו החזר כספי מהר יותר, אך לא כמו לפני הקורונה, אז החזר כספי ניתן תוך 21 יום. הוועדה האריכה את התיקונים לחוק עד 30 בנובמבר לטיסות שיבוטלו עד סוף החודש. לפי רשות שדות התעופה: ארקיע השיבה את כל הכסף ללקוחות, ישראייר השיבה 90% ואל על 70%
מירב קריסטל
|
25.10.20
בקשה לייצוגית נגד מרוץ הנשים: "אין החזר כספי מלא"
עשרות נשים התלוננו כי חברת כפיים, המפיקה את מרוץ life run של סופר-פארם, מחייבת אותן על ערכת מרוץ למרות שביטלו את השתתפותן בו - וזאת לאחר שנדחה מספר פעמים בגלל משבר הקורונה והפך למרוץ אונליין. כעת שתיים מהן הגישו בקשה לתביעה ייצוגית. כפיים: "נשיב בבית המשפט"
מירב קריסטל
|
20.10.20
תביעות ייצוגיות ודרישה מחברות התעופה: החזירו כסף לצרכנים
הממונה על הגנת הצרכן שלח מכתב לחברות אל על, ארקיע, ישראייר ונציגי חברות התעופה הבינלאומיות הפועלות בארץ בדרישה להשיב כספים המגיעים לצרכנים עקב ביטול טיסה. במקביל הוגשו שתי תביעות ייצוגיות נגד גיאורגיאן איירליינס ובלו בירד בטענה לאי השבת כספים לצרכנים
מירב קריסטל
|
18.10.20
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
דונלד טראמפ