מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
יינות ביתן
הנחה במשלוח ובמוצרים מסוימים: יינות ביתן תפצה לקוחות במסגרת הסדר פשרה
ההסדר כפוף לאישור בימ"ש והושג במסגרת תביעה ייצוגית מ-2016, במסגרתה נטען כי הרשת גבתה ביתר מלקוחותיה במספר דרכי פעולה. יינות ביתן תספק הנחה של 5 מיליון שקל בדמי המשלוח ללקוחות הרשומים בשירותי האונליין, הנחה בסכום זהה ברכישת מוצרים ותתרום סלי מזון בשווי של 2 מיליון שקל
ליטל דוברוביצקי
|
19.02.24
הקשיים בקרפור: אלקטרה של האחים זלקינד לא תרכוש את המניות של ביתן
אלקטרה מוצרי צריכה מוותרת על רכישת יתרת המניות של נחום ביתן ברשת יינות ביתן-קרפור לפי שווי חברה בסך 900 מיליון שקל. ברקע: ההפסדים שצברה הרשת והקשיים במציאת שותף
נווית זומר
|
27.09.23
קרפור עדיין מפסידה המון: 138 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2023
אלקטרה מוצרי צריכה פרסמה את הדוחות הכספיים שלה, מהם עולה כי רשת השיווק, שנכנסה לישראל בקול תרועה, רושמת הפסדים משמעותיים שהעיבו על תוצאות הקבוצה. גם סבן אילבן וקוויק תרמו להפסדים. יחד עם זאת, מכירות המזון ברשת עלו בשיעור של 11.5%
נווית זומר
|
31.08.23
תביעה של 7 מיליון שקל נגד יינות ביתן: "עזבה נכס לאחר 20 שנה והשאירה חוב"
בעלת נכס בראשל"צ תובעת מהרשת (המכונה כיום גלובל ריטייל), מהמייסד נחום ביתן ומרעייתו נורית, סכום של כ-7 מיליון שקל, בטענה להפרת הסכם שכירות ולגרימת נזק לנכס אותו שכרה: "התחייבו לשפץ, אך הכניסו פועלים לפינוי המושכר וגרמו לנזקים כבדים". יינות ביתן: "בודקים את הטענות"
ליטל דוברוביצקי
|
20.08.23
לפני השקת קרפור: הפסד של 82 מיליון שקל ברבעון ליינות ביתן
רשת המזון דיווחה כי ההפסד הנקי שלה לרבעון הראשון של 2023 העמיק לעומת 14.5 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד, וחברת האם אלקטרה צריכה עברה מרווח של 46.6 מיליון להפסד של 10.6 מיליון. בחברה מקווים כי ההשקה תביא למהפך, והמנכ"ל צביקה שווימר טען: "הנפקת קרפור לפי שווי של 800 מיליון שקל עומדת על הפרק"
נווית זומר
|
29.05.23
קרפור נפתחה: האם היא באמת יותר זולה מרשתות אחרות?
קרפור פתחה את 50 הסניפים הראשונים שלה, אולם רק 3 במתכונת "היפר" והשאר במתכונות "סיטי" ו"מרקט" היקרים יותר. מנכ"ל הרשת טען כי מדובר ב"רעידת אדמה בשוק המזון הישראלי", אך רמי לוי מיהר לפרסם השוואת מחירים של המותג הפרטי וטען: "אני זול מהם בכ-10%". איך יגיבו הרשתות האחרות?
נווית זומר, מאיר תורג'מן
|
09.05.23
החל ממאי: 50 סניפי יינות ביתן ומגה ייקראו קרפור וימכרו את מוצרי הרשת
כשנה לאחר חתימת ההסכם, 50 סניפים יחליפו שלטים לשם המותג הצרפתי שחברת אלקטרה מוצרי צריכה רכשה ממנו את הזיכיון. כל הסניפים המוסבים שעברו שיפוצים בעלות של כ-250 מיליון שקל לצורך התאמתם לקריטריונים של קרפור, יסגרו למשך יומיים-שלושה לפני ההשקה
נווית זומר
|
20.04.23
רגע לפני ההסבה לקרפור: ההפסדים של יינות ביתן מעמיקים
בשנת 2022 הסתכם ההפסד של יינות ביתן ב-207 מיליון שקל לעומת הפסד של 72 מיליון ב-2021. הרווחים של חברת האם, אלקטרה מוצרי צריכה, ירדו ל-103 מיליון שקל לעומת 161 מיליון ב-2021. המכירות של אלקטרה עלו בעיקר בזכות מגזר המזגנים, בעקבות השקת סדרות מזגנים חדשות במחירים גבוהים יותר
נווית זומר
|
26.03.23
ההתייקרות והמלחמה של תנובה: רוב הרשתות העלו מחירים | אלו המוצרים
ויקטורי ויינות ביתן-קארפור העלו מחירים של רבים ממוצרי החלב של החברה, בעקבות ההתייקרות שיזמה המחלבה, וכך גם רשתות נוספות. כמה מהמוצרים התייקרו ביותר מ-12% - כלומר מעבר לשיעור ההתייקרות של תנובה. רמי לוי, חצי חינם ויוחננוף לא העלו מחירים. שופרסל לא העלתה מחירים וסופגת אש מתנובה, שלא מספקת לה מוצרים ויוצרת מחסור חריף בסניפים
מירב קריסטל
|
01.12.22
תהליך ההסבה לרשת קרפור ממשיך לפגוע ברווחיות של אלקטרה צריכה
המכירות בחלק מסניפי יינות ביתן נפגעו כתוצאה מהסבתם לסניפי רשת קרפור, והרשת רשמה ברבעון השלישי הפסד תפעולי של כ-51 מיליון שקל. חברת האם אלקטרה צריכה רשמה הכנסות של 1.68 מיליארד שקל, אך הרווח התפעולי ירד ב-15%
נווית זומר
|
27.11.22
הרשתות נגד יוניליוור ולהפך: מי אחראי לחוסרים על המדפים?
שבע מרשתות השיווק הגדולות טוענות שיוניליוור לא מספקת להן מוצרים כי לא אישרו התייקרויות. חלקן תלו שלטי מחאה שנראים כמו קמפיין משותף, אבל יוניליוור לא נכנעת ולא ברור מי מחרים את מי: "נראה שלחברה לא אכפת מהשוק הישראלי". בינתיים, אין מחסור במוצרי החברה על המדפים, בניגוד לקימברלי קלארק ביינות ביתן וטרה בשופרסל - שגם הן העלו מחירים. ומה לגבי דיפלומט?
מירב קריסטל
|
07.11.22
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
דונלד טראמפ