מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
סופרבראנדס
"המהלך השיווקי יצר קשר רגשי של הלקוחות למותג הבינלאומי"
עידית פוגל, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת הבינלאומי, מספרת איך מתמודד הבינלאומי עם המלחמה והשלכותיה בהתנהלות עם הלקוחות והצרכים החדשים שנוצרו, ומספרת גם על כך שהבינלאומי קוצר את פירות יישומו של מהלך שיווקי ואסטרטגי, שמיצב את הבנק כמוביל בשוק ההון. הצלחת המהלך באה לידי ביטוי, בין השאר, כשהצרכנים בישראל הכתירו השנה את הבנק כ"מותג על"
עמית מגן, בשיתוף Superbrands
|
26.02.24
מתחברים לרגשות הצרכנים: אלו מותגי העל של ישראל לשנת 2021
ארגון Superbrands הבינלאומי איתר גם השנה את המותגים שיצרו קשר רגשי עמוק עם הצרכנים בישראל. הרשימה המלאה לפניכם
ynet
|
13.07.21
MAX: לעשות יותר עם הכסף שלכם
בשנה החולפת נפרדה לאומי קארד מבנק לאומי, ובנתה את המותג מחדש כגוף פיננסי עצמאי תחת השם MAX – באמצעות מהלך שיווקי מורכב, מרובה זרועות ורב-שלבי שלא נעשה בישראל שנים רבות
גיל רונן
|
02.04.20
AIG: חברת ביטוח למען עולם בטוח
חברת הביטוח AIG הגדירה כמטרה לפעול למען עולם בטוח יותר. החברה השיקה את תוכנית AIG Safe Life, המתגמלת לקוחות המנהלים אורח חיים בריא, מקדמת את AIG Safe Drive ומשפרת את איכות הנהיגה. על פי משרד האוצר, החברה משלמת תביעות הכי מהר בישראל כבר 6 שנים ברציפות
גיל רונן
|
02.04.20
דיסקונט: הבנק הדיגיטלי שבאמת עובד
דיסקונט שואף להוביל את חוויית השירות האישי והאנושי, המבוססת על הקשבה והבנה של צרכי הלקוח, תוך יצירת פתרונות קלים וחדשניים. עם אלה נמנים מיזמים מתקדמים בתחום הפינטק, הרחבת השירותים הדיגיטליים ופיתוח שירותים ומוצרים לקידום אוכלוסיות
דורית דגן
|
02.04.20
לדבר עם חברת אשראי ב-WhatsApp? כאל
בצד השינויים הרבים בענף וההיערכות לאתגרים העומדים בפני חברות כרטיסי האשראי בשנים הקרובות, השיקה כאל בשנה החולפת שפה תקשורתית וזהות מותגית חדשה המבוססת על שלושת ערכי הליבה שלה: מענה לצורכי הלקוח, קידום שיתופי פעולה וחדשנות ומובילות טכנולוגית
גיל רונן
|
02.04.20
"הבנקאים של עצמכם"? במזרחי-טפחות לא חוסכים עליכם
במזרחי-טפחות המשיכו השנה להדגיש את היתרון של הבנק על פני הבנקים האחרים – היחס והשירות האישיים. הבנק השיק גם קמפיין לעסקים, באסטרטגיה דומה לזו שהוכיחה את עצמה בהצלחה בקרב לקוחות פרטיים
איתמר ברנר
|
02.04.20
הפתרונות הטכנולוגיים של Dell מאפשרים לעבוד בראש שקט
Dell Technologies מפתחת מוצרי מחשוב אישי ועסקי ומערכות חומרה ותוכנה לניהול תשתיות מידע, באתר פיזי ובענן. בשנים האחרונות פיתחה בין היתר טכנולוגיות שמאפשרות זיהוי וכניסה מהירה ובטוחה למחשב, התראות ואיתור מוקדם של תקלות והתאמת ביצועי המחשב לשימוש בפועל
גיל רונן
|
02.04.20
החיים טובים עם מוצרי החשמל של LG
LG ידועה בחדשנות הטכנולוגית והעיצובית של מוצריה ומשקיעה משאבים רבים כדי להמשיך ולחזק את מעמדה כמותג פרימיום מוביל, מבודל וייחודי. השנה השיקה LG בכל אחד מתחומי פעילותה מספר מוצרים חדשניים, שלוו בפעילויות שיווקיות המותאמות לשוק הישראלי
דורית דגן
|
02.04.20
שיניים רגישות? אתם לא לבד: סנסודיין יקלו על הכאב
המותג סנסודיין ממשיך גם השנה לפעול לקידום העלאת המודעות לרגישות בשיניים, ופיתוח מוצרים חדשים אשר יסייעו להקלת הכאב של המטופלים וישפרו את איכות חייהם
דורית דגן
|
02.04.20
נייר הטואלט של לילי: רמה חדשה של היגיינה
לילי, מותג נייר הטואלט המוכר והאהוב ממשיך להוביל את הקטגוריה עם מגוון מוצרים המזוהים עם הצרכן הישראלי. השנה ביסס המותג שפה חדשה - "מרגיש נקי, מרגיש לילי". בנוסף, הושק מחדש גם נייר טואלט לח שהציג סטנדרט חדש של ניקיון ידידותי לסביבה
דורית דגן
|
02.04.20
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
דונלד טראמפ