מבזקים
המייל האדום
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
ספורט
כלכלה
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
חיפוש
ynet
אינטרנט
בעלי מקצוע
קניות
ספקים למשרד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
הורים
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
סופרבראנדס
מותאם לצרכי הלקוח: דיסקונט זיהה פוטנציאל לבידול בשוק
במסגרת ההתמודדות עם המערכת הבנקאות והשינויים הטכנולוגיים של השנים האחרונות, דיסקונט הציע ללקוחותיו הקיימים והפוטנציאלים ערכים ותוכניות המותאמים לצרכיהם האישיים. וכך איתר ומיקד את קהל היעד אליו כיוון וגיבש חבילת תנאים ופתרונות ייחודית. בנוסף, דיסקונט גיבה את כל מהלכיו בקמפיין דוקו-ריאליטי שהוביל לפתיחת מאות חשבונות חדשים וזינוק במדד ההעדפה
גיל רונן
|
01.01.18
ערך מוסף חדשני: אדויל חזק מהכאב ומול המתחרים
לאחר שביסס את מעמדו הגבוה בשוק, ניאופרם המשיכה עם המסר המרכזי של המותג - עוצמתו וקצב ההשפעה מול הכאב - והשיקה את אדויל פורטה בקמפיין בטלוויזיה, ברדיו ובנקודות המכירה השונות. ככה מנצחים שוק, במהירות
גיל רונן
|
01.01.18
חממה לחדשנות מתמדת: טבע מובילה בפתרונות בריאות
כחלק ממעמדה כחברה הגנרית הגדולה בעולם, טבע מספקת פתרונות בריאות ל-200 מיליוני מטופלים. בהתמודדות עם האתגרים, טבע כינסה את תתי המותגים והמובילים ואיחדה את הקו העיצובי שלהם. אסטרטגיית השיווק של טבע נבנתה בצורה הומוריסטית וממוקדת
דורית דגן
|
01.01.18
חוויית שתייה מיטבית: הצעיר ההולנדי שהביא את בשורת Heineken לעולם
במשך 150 שנות קיומה, מתכונה של בירת Heineken לא השתנה, כמו גם ערכיה - בינלאומיות ואיכות. על מנת לשמור על מעמדה כמותג מוביל, Heineken המשיכה לספק לצרכנים חוויית שתייה מיטבית, מרחיבה את קהל לקוחותיה ומגדילה את נתח השוק שלה - כל זאת באמצעות התקשורת עם קהלי היעד מחוץ למדיה המסורתית במגוון חזיתות
דורית דגן
|
01.01.18
אסותא: מעל 80 שנה של מהפכה רפואית
כדי למתג את עצמה כמובילה בתחום, אסותא השיקה קמפיין המבדל אותה משאר המתחרים, ומתאר כיצד כל השירותים שהם למעשה פריבילגיה בכל בית חולים אחר - ניתנים באסותא כסטנדרט. כמו כן, שפת המיתוג הוטמעה בכל פעילות של אסותא, מתוך שאיפה לקבוע בכל פעם מחדש את הרף לפיו מתנהלת הרפואה בישראל
גיל רונן
|
01.01.18
אייקון גברי ישראלי: גולדסטאר מציג חדשנות רלוונטית
על מנת לעמוד באתגרי השוק, כמו גם מול חוק הגבלת הפרסום על משקאות אלכוהוליים, גולדסטאר השיק השנה בירת פרימיום חדשה בשם גולדסטאר SlowBrew, מארז בסקט עם בקבוקי זכוכית וקמפיין חדש תחת הכותרת "אחי, חלאס עם האחי", שהורכב מתובנות שונות המתארות מה זה "אח אמיתי"
גיל רונן
|
01.01.18
מדוכן הפיצה הקטן להשתלטות עולמית: פיצה האט מובילה בטעם ובשירות
מאז הקמתה לפני 60 שנה רשת פיצה האט התמקדה בהרחבת הפריסה ובהגעה לשווקים חדשים מול המתחרים המקומיים. אך המודרניות והחידושי הטכנולוגיה הביאו אותה לשנות את מאמציה ולבסס את מעמדה באמצעות חדשנות במוצר ובדיגיטל, ושדרוג מתמיד של שירות המשלוחים, תוך נגישות וזמינות גבוהה בעזרת מגוון ערוצי הזמנה
דורית דגן
|
01.01.18
עושה מהפכה: פלאפון מצליחה להמציא את עצמה מחדש
רפורמת שוק התקשורת בישראל הביאה למלחמת מחירים אגרסיבית וקריסת הנאמנות של הצרכנים. כדי לשמור על מעמדה בשוק, על פלאפון היה למצב את עצמה כמובילה באמצעות בידול מוצרי שנותן מענה לצרכים המשתנים של הקהל הישראלי. וכך פיתחה פלאפון מגוון פתרונות יצירתיים המותאמים לצרכן, ביניהם הגנה מקיפה, חבילת גלישה משתלמת ומהירות גלישה מתקדמת
דורית דגן
|
01.01.18
visa לא מתפשרת: הדרך הטובה ביותר בשוק התשלומים
Visa מחברת בין צרכנים, עסקים, מוסדות פיננסיים וממשלות ביותר מ-200 מדינות. חדשנותה מאפשרת למוסדות הפיננסיים להציע לצרכנים יותר בחירה במעמד התשלום. השנה Visa המשיכה לקדם את החדשנות בענף עם שלל שיתופי פעולה
דורית דגן
|
01.01.18
ערך של מצוינות: פז מציבה את הנהג במרכז
חברת פז היא מקבוצות האנרגיה והקמעונאות המובילות בישראל. על מנת לשמור על מעמדה, פז יצרה בידול וערך מוסף במוצר, בכך ששידרגה את תחנות הדלק, והפכה אותן למתחמים קמעונאים המעניקים לצרכנים שירות נוסף על התדלוק הרכב. כמו כן, אימוץ שיטות עבודה מתקדמות, טכנולוגיות חדישות, פיתוח תודעת שירות ואיתור הזדמנויות שיווקיות, מקנים לפז מוניטין של חברה מובילה ומקצוענית
דורית דגן
|
31.12.17
מדויק בפתרונות דיגיטליים: לאומי מעניק חוויה אישית יותר
כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל והחדשנות הטכנולוגית שמיישם לאומי, הושם דגש ב-2017 על הרחבת מודל הבנקאות הדיגיטלית והתאמתו לקהלים שונים על מנת לתת מענה מדויק יותר לצרכים השונים. בין הפתרונות של הבנק לזירת הדיגיטלית, הושק Pepper - פלטפורמת בנקאות דיגיטלית מבוססת מובייל, הראשונה מסוגה בישראל, שמסייעת ללקוחות לנהל טוב יותר את כספם
דורית דגן
|
31.12.17
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חרבות ברזל
רצועת עזה
בנימין נתניהו
עזה
יואב גלנט
ארצות הברית
בית חולים
כנף ציון
מטוס
בחירות בארה"ב 2024
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חרבות ברזל
רצועת עזה
בנימין נתניהו
עזה
יואב גלנט
ארצות הברית
בית חולים
כנף ציון
מטוס
בחירות בארה"ב 2024
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
ארצות הברית
עיתון
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
דונלד טראמפ
קורונה