מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
פרסומות
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
מספיק עם ה"לא נעים": הקמפיין שהפתיע אותנו
הקמפיין של מקדונלד'ס מטפס לראש מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש אוגוסט, אבל גם במקום השני מתמקם קמפיין מרענן עם מסר חשוב עבור הבריאות של כולנו. מי עוד בטבלה? הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן
בשיתוף YouTube
|
22.09.22
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
האוצר של כוכבה שביט לוקח את כל הקופה
הקמפיין החדש של בזק וכוכבי "קופה ראשית" כובש את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש יולי, וגם קמפיין הטעמים החדשים של פאנטה נותן פייט רציני. מי עוד בטבלה? הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן
בשיתוף YouTube
|
23.08.22
דיווח: אפל תתחיל לשלב יותר פרסומות במכשירים שלה
אחרי שכלי הפרטיות שהשיקה גרם לחברות כמו מטא וסנאפ לאבד הכנסות בגובה מיליארדי דולרים, אתר בלומברג מדווח כי החברה מתכוונת להסתער על תחום הפרסום. התוכנית: לשלב יותר מודעות במערכות ההפעלה שלה, בדגש על האייפון והאייפד - בין היתר באזורי תוכן שעד כה לא הופיעו בהם פרסומות
רועי האן
|
15.08.22
דיסני+ משיקה מינוי מבוסס פרסומות ומעלה מחירים - אבל רק בארה"ב
המינוי מבוסס הפרסומות יושק בארה"ב ב-8 בדצמבר ויעלה 8 דולר - מחירו הנוכחי של המינוי הרגיל. מספר המשתמשים של דיסני+ זינק ביותר מ-14 מיליון ברבעון האחרון, עלייה שסייעה לחברה לעקוף את נטפליקס ולהגיע ל-221 מיליון משתמשים בכל פלטפורמות הסטרימינג שלה, שכוללות גם את ESPN+ והולו
יובל מן
|
11.08.22
כך תחזירו את אינסטגרם לימי הזוהר שלה
היא הוקמה כדי לקרב בינינו לבין החברים שלנו, אך כיום היא בעיקר מנסה להיות כמו טיקטוק: עם כל כך הרבה תוכן "מותאם אישית", לא פלא שחוויית השימוש באינסטגרם הפכה למעיקה ומתישה עבור משתמשים רבים. לשמחתנו, יש כמה טריקים שיעלימו כמעט לחלוטין את הפרסומות והתכנים המומלצים מהאפליקציה
רועי האן
|
02.08.22
"הורים חלשים, ילדים מפונקים": איך אנחנו נראים בפרסומות?
"ההורים מוצגים כחסרי אונים ונבוכים, הילדים כבעלי תושייה אך מזלזלים": שלוש חוקרות סקרו עשרות פרסומות ישראליות, בהווה ובעבר, וחזרו עם תובנות על מבנה המשפחה, יחסי הכוחות והסמכות הנעלמת תחת מעטה של הומור
נירית צוק
|
29.07.22
הפרסומות בדרך לנטפליקס: כל מה שאנחנו יודעים
המינוי המוזל מבוסס הפרסומות של ענקית הסטרימינג יושק בתחילת 2023 (אבל לא בכל המדינות), יכלול רק חלק מהתכנים שלה ויעלה לפי חלק מההערכות כ-10 דולר. מה גרם לחברה לחזור בה מסירובה העיקש להיכנס לתחום הפרסום, מדוע היא בחרה דווקא במיקרוסופט כשותפה טכנולוגית ואילו אתגרים עומדים בפניה?
יובל מן
|
29.07.22
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
גאים להעסיק: הקמפיין שעושה מקום לכולם.ן
מקדונלד'ס מחזירה את המקצ'יקן לתפריט וכובשת את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש יוני, אבל הפעם צוללים אל מאחורי הקלעים של המקום השני: קמפיין ההעסקה השווה של פרויקט גילה להעצמה טרנסית. יש גם קפה טורקי אתיופי, הקטלוג של דיסני+ וחגיגות 60 שנה למחלבות יטבתה. אלה הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן
בשיתוף YouTube
|
18.07.22
מיקרוסופט תסייע לנטפליקס לשלב פרסומות בשירות
טוויסט בעלילה: אחרי שניהלה מגעים עם גוגל וקומקאסט, החליטה ענקית הסטרימינג לחבור למיקרוסופט על מנת ליצור מינוי מוזל מבוסס פרסומות. "זו רק ההתחלה ויש לנו עוד הרבה עבודה", מודים בנטפליקס. החברה לא הודיעה מתי יושק המינוי החדש, כמה הוא יעלה ובאיזה אופן ישולבו הפרסומות בשירות
יובל מן
|
14.07.22
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
הקמפיין שמחייה את השפה העברית: כך הומצא ה"תעביט"
בנק הפועלים ואפליקציית Bit כובשים את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש מאי, וגם: דלתא משיקה תחתונים למבינים, הטלוויזיה של פרטנר, הבנק שחוזר אליכם תוך שעה והקאמבק של רוס גלר מ"חברים". אלה הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן
בשיתוף YouTube
|
22.06.22
תוכן בשיתוף עם YouTube, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
הסרטונים שמוכיחים שאפשר להגיע לדור ה-Z דרך פרסומות
הקמפיינים של סמסונג מצליחים לכבוש את מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש אפריל, וגם: הלהיט של אופטיקנה, ליין ההופעות החדש של מפעל הפיס, דוריטוס שלא יכולים לוותר עליו, והחג של קוקה-קולה. אלה הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן
בשיתוף YouTube
|
26.05.22
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
בנימין נתניהו
אלי פלדשטיין
פרשת המסמכים הסודיים
שב"כ
וידאו
חרבות ברזל
חיזבאללה
חיצי הצפון
לבנון
איחוד האמירויות הערביות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
בנימין נתניהו
אלי פלדשטיין
פרשת המסמכים הסודיים
שב"כ
וידאו
חרבות ברזל
חיזבאללה
חיצי הצפון
לבנון
איחוד האמירויות הערביות
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
דונלד טראמפ
חרבות ברזל