מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
צרכנות
עם של פראיירים? | הפודקאסט היומי
יקר, הכל יקר. זו כבר לא רק הדירה, או המשכנתא. זו גם העגלה בסופר, זה החשבון במסעדה, זה הלילה במלון. מאז שישראל נפתחה מחדש, המחירים בכל מקום מטפסים - ומהר. למה זה קורה, האם זה רק עניין זמני, ומה המדינה והצרכן הישראלי יכולים לעשות לגבי זה? כתבת הצרכנות מירב קריסטל משרטטת קווים לדמותה של האינפלציה ומזכירה: לא כל דבר חייבים לקנות ברגע זה. האזינו
אטילה שומפלבי
|
11.07.21
"זה מבטיח שאני לא לבד": המרצ'נדייז שלכם מספר עליכם הרבה יותר משחשבתם
תוצר של תרבות קפיטליסטית או דרך להציג את עצמכם לעולם - מרצ'נדייז הם עסק מרתק. אז מה מניע אותנו לקנות פריטים של להקות וסרטים, והאם בסופו של דבר כולנו רק רוצים להרגיש שייכים?
הגר בוחבוט
|
23.06.21
להפוך צרכן לבובה על חוט: איך עובדת לוחמה פסיכולוגית בעולם העסקי
לוחמה פסיכולוגית היא לא מונח בלעדי לשדה הקרב. חברות גדולות משתמשות במניפולציות מתוחכמות יותר ופחות - במטרה לגרום לנו לקנות. איך מחדירים תוכן שיווקי? מה כל כך מושך בחנויות של אפל? וכיצד הפכו הרשתות החברתיות לקרקע פורייה להטיות ולתעלולים שיווקיים?
יוגב ישראלי
|
17.06.21
מה גורם לפירות ולירקות להירקב מהר? בדקנו
רוצים להאריך את חיי המדף של הירקות והפירות שאתם קונים? המקרר לא אוטם היטב או מכוון לטמפרטורה לא מתאימה? "המקצוענים" עם עצות לאחסון חכם שלהם, בייחוד בעונת הקיץ החמה
מורן רגב
|
12.06.21
"צרכנים מצפים ממותגים לנהוג באחריות ולקדם אג'נדות חברתיות"
כמעט לכל פעולה שהעסק עושה יש השפעה על המיתוג שלו, אך לא כל פעולה לבניית המותג בנויה משיווק או פרסום קלאסי - גם לפעולות 'חוץ שיווקיות', כגון התנדבות או פעילות קהילתית, יש השפעה על ערך המותג. מה עושות חברות מובילות בתחום, כיצד אפשר לוודא שהפעילות אותנטית ככל האפשר ומהו הערך המוסף של מותגים שיכול להפוך אותם לסופרברנדס? שוחחנו עם מומחים בתחום
בשיתוף Superbrands
|
31.05.21
כשהמותג הופך לחלק מהמשפחה: עד כמה אתם קשורים למותגים האהובים עליכם?
מתי בפעם האחרונה התגאיתם באהבה שלכם למותג? בחלק מהמקרים, חיבור למותג לא מתבטא בצריכה של המוצרים או השירותים שהוא מציע, אלא מתפתח לקשר רגשי עמוק. איך מודדים חיבור רגשי עם מותגים וכיצד עוזר החיבור הרגשי בהפיכת מותגים לסופרברנדס?
בשיתוף Superbrands
|
24.05.21
"צרכנים לא קונים מוצרים אלא את הסיפורים שמאחוריהם"
בישראל פועלים אלפי מותגים, אך רק מעטים מהם נתפסים בתור סופרברנדס על ידי הקהל הרחב. מה הופך מותג ל'מותג על' ומהי המשמעות של מערכת היחסים שלכם עם המותג האהוב עליכם?
בשיתוף Superbrands
|
29.04.21
מנות יקרות, שמלות בזול: מה השתנה בענף החתונות אחרי הקורונה?
מגבלות הקורונה מוסרות אט–אט, ל"ג בעומר מתקרב - וכל המתחתנים הפוטנציאליים, שדחו ודחו והתאפקו, יוצרים בבת אחת בום גדול של חתונות. אבל הענף שאחרי הקורונה הוא לא זה שהיה לפניה: על מה זוגות מוכנים לוותר? איזה סוג חתונות תופס תאוצה? ואיך לחשב את מספר האורחים בעידן שבו יותר אנשים נרתעים מלהגיע? חתונה אחרי הקורונה: מדריך וטיפים
שושנה חן
|
23.04.21
ג'מבו נגד ג'מבו: ביהמ"ש דחה את טענות החברה היוונית
ביהמ"ש המחוזי בת"א קבע כי יש להמתין להכרעת רשם סימני המסחר בעניין רישום השם "ג'מבו" בישראל על-ידי חברת הסטוק היוונית. בישראל פועלת חברת ג'מבו סטוק הישראלית, שמתנגדת לרישום השם בישראל תחת החברה היוונית
מירב קריסטל
|
06.04.21
עוברים לוואטסאפ: עלייה של 120% בפניות צרכנים בדיגיטל
לפי נתוני חברת קומבוקס שעובדת עם החברות הגדולות במשק, יש עלייה תלולה בפניות לקוחות דרך וואטסאפ. 17% מהפניות טופלו על-ידי בוטים, רובם משמשים כמערכת לניתוב שיחות ולא מחליפים נציג אנושי. אין ירידה בגיוס אנשי שירות לקוחות. איקאה: "עידן הטלפון נגמר - מעכשיו הפיתוחים הם בדיגיטל"
מירב קריסטל
|
05.04.21
"צרה צרורה": כך עלול להשפיע משבר הספינה בסואץ על הצרכנים בישראל
הספינה שוחררה מגדות התעלה, אולם עדיין לא ברור מתי הפקק של מאות הספינות יפתח. התוצאה עד כה: עיכובים בהגעת סחורות מהמזרח הרחוק, מחסור במכולות וחשש מעליית מחירי השילוח מסין, שכבר התייקרו בקרוב ל-400% בגלל משבר הקורונה. "כל יום שחברת ספנות עומדת שם - זה הפסד של עשרות מיליונים של דולרים. ברור שזה יתגלגל לצרכנים"
מירב קריסטל
|
29.03.21
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
לבנון
חיזבאללה
חרבות ברזל
בנימין נתניהו
הפסקת אש
חיצי הצפון
מלחמה
צה"ל
חמאס
עסקת חטופים
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
לבנון
חיזבאללה
חרבות ברזל
בנימין נתניהו
הפסקת אש
חיצי הצפון
מלחמה
צה"ל
חמאס
עסקת חטופים
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
דונלד טראמפ
חרבות ברזל