מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
הורים
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
צרכנות
הופעת סטינג ופול סיימון בוטלה - הצרכנים שילמו
צרכנים התלוננו ל-ynet כי אחד הזמרים חלה וההופעה בפראג בוטלה, אך בחברת טיקטים לא ישיבו את הכסף על כרטיס הטיסה והמלון. בחברה הזהירו את הצרכנים שכספם לא יושב, בתקנון בן 5 עמודים. המועצה לצרכנות: "על החברה למסור מסמך גילוי נאות שאינו תקנון, לפני ואחרי ביצוע העסקה". החברה: "הענקנו החזר מלא על כרטיסי ההופעה וחוזה העסקה ברור ולא ארוך"
מירב קריסטל
|
21.03.15
אבסורד באמישראגז: לקוח לא השיג את הסניף
עידו רצה להתחבר לצובר הגז שבבניין שלו, אך הוא המתין 50-20 דקות על הקו והתייאש מלהשיג את מוקד אמישראגז בבת-ים. לאחר פניית ynet החברה חיברה אותו לגז, לא לפני שמסרה: "הופתענו לשמוע כי הלקוח נתקל בקושי ליצור קשר עם נציג החברה". הפתעה לאמישראגז? בדקנו בעצמנו. התוצאה: מרטנו שיערות מרוב המתנה
מירב קריסטל
|
17.03.15
רמי לוי ויופון השיקו שירות בוואטסאפ. מהיר?
לפני שבוע החלו לפרסם ברמי לוי תקשורת מספר טלפון נייד להתכתבויות וואטסאפ עם לקוחות, לכל פנייה, במטרה לספק ערוץ תקשורת מהיר יותר. היום גם יופון הכריזה על שירות דומה. תוך כמה זמן ענו לנו בוואטסאפ, מי ענה תוך שניות ומי ייבש אותנו 27 דקות?
מירב קריסטל
|
03.03.15
לקוח סלקום המתין כשעתיים על הקו לנציג
הלקוח, הנמצא בסכסוך משפטי עם סלקום ונאלץ להתקשר לחברה לא מעט, המתין שעתיים לשירות הלקוחות והשיחה התנתקה. בשיחה נוספת, המתין לטענתו שעה ו-24 דקות. סלקום: "היתה תקלה טכנית. בשאר השיחות נענה תוך כ-3 דקות"
מירב קריסטל
|
23.02.15
רכישות באשראי: ירידה במזון, זינוק בקניות קטנות
על פי נתוני חברת כרטיסי האשראי כאל, הגידול בהיקפי רכישת מזון בכרטיסי אשראי בשנת 2014 נשחק ביותר מ-50% בהשוואה ל-2013. המחירים ירדו או שאנחנו קונים פחות? זינוק נרשם בשימוש בכרטיס לטובת רכישות קטנות, בעיקר בזכות שלל אפליקציות התשלום. סך העמלות שגבתה החברה - יותר ממיליארד שקל. המנכ"ל: "יש גבול כמה אפשר לבנות על ההכנסות מעמלות"
אליצפן רוזנברג
|
19.02.15
החשבון של סבא וסבתא בנטוויז'ן התנפח
אריק גילה שבמשך 4 שנים, סבו וסבתו שילמו על "אנטי וירוס" ו"הגדלת תיבת הדואר". לטענת נטוויז'ן, השירותים הוצעו להם בחינם לחצי שנה. התוצאה: 105 שקל בחודש על 2.5 מגה. נטוויז'ן: "הלקוח לא פנה בעניין החיובים לאורך כל התקופה, למרות שנכללו בחשבוניות"
מירב קריסטל
|
11.01.15
המשפחה הגיעה למלון בחג וגילתה: איסתא ביטלה את ההזמנה
זוג הורים ובנם בן השלוש הגיעו למלון בטבריה בערב חג סוכות ונאמר להם שאיסתא, חברת הנסיעות דרכה הזמינו את החדר, ביטלה את ההזמנה והם יוכלו לקבל חדר במחיר כפול. בצר להם חזרו הביתה וגילו שחויבו. איסתא: "ההזמנה בוטלה בשוגג". מה הפיצוי שקיבלו?
מירב קריסטל
|
23.10.14
למה EVENTIM לא מחזירה "עמלת הזמנה"?
המופע של סירק דה סוליי בישראל נדחה בשנה בגלל צוק איתן. צרכנים שביקשו את כספם בחזרה מתלוננים: חברת הכרטיסים לא החזירה לנו עמלת הזמנה ועמלות נוספות. החברה מסרה שהיא לא גובה דמי ביטול, וכל לקוח קיבל זיכוי, אך "חיובים נוספים אינם מוחזרים". המועצה לצרכנות: "העוסק לא רשאי לגבות דמי ביטול, לרבות דמי הזמנה והוצאות שונות"
מירב קריסטל
|
01.10.14
תקלה במחשב החדש? חכי שבועיים לתיקון
מיכל קנתה מחשב של DELL ולטענתה אחרי שימוש קצר, החל להשמיע רעש חזק. אחרי שבועיים של שיחות עם נציגים שהבטיחו לחזור אליה ולא התקשרו, נלקח המחשב למעבדה והיא נתבקשה להמתין עוד שבוע. אחרי שפנתה ל-ynet, הוצע לה מחשב חדש. החברה: "המחשב נמצא תקין אך נערוך בדיקה מעמיקה"
מירב קריסטל
|
24.09.14
אחרי ההאטה בקיץ: זינוק של 10% ברכישות לקראת החג
היקפי הרכישות לקראת החג מזנקים, גם בהשוואה לתקופה המקבילה בשנים קודמות. בכיר באחת מחברות כרטיסי האשראי: "אנחנו רואים התאוששות משמעותית, אך ספק אם זה מחלחל גם לעסקים הקטנים שנפגעו בעקבות המלחמה ביולי-אוגוסט"
אליצפן רוזנברג
|
23.09.14
מחסני חשמל: התקנה תמוהה, סחבת בשירות
הטכנאי התקין את המזגן כך שהוא מסתיר חלק מהחלון בביתם של מור ובן זוגה, מפני שטען שמסוכן להתקין את המזגן כפי שהתקינו שאר השכנים. את צינורות הניקוז, התקין בצורה לא תקינה והם ניתקו ממקומם. כשביקשו טכנאי אחר, או את החזר סכום ההתקנה, נתקלו בסירוב ובטרטור מתמשך בשירות הלקוחות. רק אחרי פנייה לגורם בכיר בחברה הובטח שיישלח מתקין אחר
מור אלזון
|
22.07.14
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חיזבאללה
מלחמה
לבנון
בנימין נתניהו
חמאס
עזה
חיצי הצפון
חרבות ברזל
סעודיה
או"ם
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חיזבאללה
מלחמה
לבנון
בנימין נתניהו
חמאס
עזה
חיצי הצפון
חרבות ברזל
סעודיה
או"ם
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
דונלד טראמפ
קורונה