מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
שירות לקוחות
תוכן בשיתוף עם בנק לאומי, הכתבה הופקה בידי המחלקה המסחרית של ynet בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית
מהירות, הקשבה וסגירת מעגל טיפול: מה עומד מאחורי שירות טוב?
הרגע הזה שבו נציג שירות עונה לנו מעברו השני של הקו, הוא רגע בו אנחנו מצפים להרבה מעבר לפתרון הבעיה. סקר השירות הגדול של בנק לאומי, בשיתוף ynet וידיעות אחרונות, מצא כי 72% מצפים לטיפול מהיר, 35% ליצירתיות ו-30% מחכים פשוט להקשבה אמיתית. מנהל מרכזי השירות של בנק לאומי: "אנחנו חיים ונושמים שירות" | מה התהליך שמוביל לזה? צללנו אל הפסיכולוגיה שמאחורי השירות
בשיתוף בנק לאומי
|
08.11.24
עשרות לקוחות אמריקן לייזר פנו לביהמ"ש: "דורשים להמשיך מתן טיפולים ללא עלות"
הלקוחות שכבר שילמו סכומים גבוהים על טיפולים לכל החיים דורשים לא להוסיף 100 שקלים לטיפול, כפי שנקבע בתוכנית ההפעלה הזמנית של הרשת אחרי שנקלעה לקשיים. בנוסף טוענים הלקוחות כי אין מענה בסניפים וכי חלקם סגורים. בשבוע שעבר ביהמ"ש דחה בקשה של לקוחה אחרת שלא לשלם את התוספת
ליטל דוברוביצקי
|
08.09.24
הסודות הקטנים של נותני השירות המצטיינים
פנינו למנהלים ולמנהלות של החברות שהוענק להן BRAVO על הצטיינות בשירות וחוויית לקוח ושאלנו אותם: ״איך אתם עושים את זה?״. אז מה הם הסודות הקטנים של נותני השירות המצטיינים? התשובות – לפניכם
מוגש מטעם BRAVO בראבו
|
14.08.24
בעקבות תלונות: הבנקים השיבו ללקוחות 14 מיליון שקל בשנים 2023-2022
בנק ישראל פרסם היום שבשנתיים החולפות הוגשו לנציבות תלונות הציבור 83 אלף תלונות - פחות מאשר בשנתיים שקדמו להן, אך יותר מאשר בשנים שלפני מגפת הקורונה; 24% מהתלונות התבררו כמוצדקות; מספר התלונות הגבוה ביותר מ-2023 ביחס לגודל הבנק היה על הבנק הבינלאומי
שקד גרין, כלכליסט
|
30.06.24
עומסים בהייטקזון: אין מענה הולם בשירות הלקוחות
כבר שבועיים שחברי המועדון מתלוננים שאין כל מענה בשירות הטלפוני והמענה בפייסבוק לוקה בחסר. לקוח שקיבל פריט אחר מזה שהזמין: "מנסה להשיג אותם בכל דרך ומדבר לעצמי". הייטקזון: "חווים קושי לעמוד ברמת השירות הרגילה שלנו". לפי החברה, העומסים נגרמים בשל עובדים במילואים ובחופשות
מירב קריסטל
|
17.04.24
חברת החשמל השיקה שירות לקוחות בוואטסאפ
השירות מאפשר שליחת הודעה למספר שבו אפשר לקבל מידע באמצעות בוט על תקלות, לשלם חשבון חשמל, לעדכן פרטי לקוח ולדווח על מעבר דירה ומפגעים
מירב קריסטל
|
11.09.22
מרגישים שהבנק דופק אתכם? הגיע הזמן לפעול
בין אם מדובר בדחיית כספי ביטקוין, ניצול העלאות הריבית בפיקדונות או עמלות מופרזות - הבנקים מעצבנים רבים מאיתנו. כניסת בנק נוסף (שממש לא מתאים לכולם) לא תפתור את הבעיה, אך יחד עם רפורמת הניוד, כוח המיקוח שלנו גדל. לכן זה הזמן להשוות מחירים, להתמקח ובמידת הצורך לעבור למתחרים. דעה
דן רבן
|
09.07.22
כמו באמריקה? החזרת סלולר ולפטופ תוך 90 יום ומענה 24/7 בוואטסאפ
גולן טלקום השיקה מענה אנושי בוואטסאפ 24/7 בכל נושא לא רק עבור לקוחות בחו"ל ולא רק בשירות הטכני. גם מחסני חשמל יצאה ביוזמה צרכנית: תאפשר החזרה תוך 90 יום של מוצרים של שיאומי, סמסונג, אפל ו-LG, בין היתר
מירב קריסטל
|
06.07.22
המתנה במוקד הטכני של yes: מספר 80 בתור
בניגוד לחוק שמחייב את החברה לענות ללקוחות במוקד הטכני תוך 6 דקות, כשניסינו להשיג נציג בלילה נאמר במוקד שמשך ההמתנה הוא חצי שעה משום שאנחנו מספר 80 בתור. אחרי 32 דקות המתנה זמן ההמתנה לא התקצר אף לא בדקה. yes: "יש עומס כי משדרגים גרסה"
מירב קריסטל
|
10.06.22
שירות טוב כבר לא מספיק: כשחווית הלקוח הופכת למנוע צמיחה
בתקופת הקורונה התגבר כוח המיקוח של הצרכנים בצורה משמעותית, ולחברות נוספה חזית חדשה: לא רק תחרות בינן לבין עצמן, אלא תחרות על שימור הלקוחות. 5 מנכ"לים מספרים איך לפצח את החיבור ללקוח
27.03.22
פיילוט בדואר ישראל: "מענה מהיר" לגבי חבילות בוואטסאפ
החברה פרסמה לינק למענה מהיר בוואטסאפ בין 8:00 ל-17:00 דרך קהילת "רעות תקני לי", אך אין מניעה שכל צרכן ישתמש בו. אמנם פחות חבילות מאחרות ונעלמות אבל אחת הבעיות העיקריות של החברה לא נפתרה: ההמתנה הממושכת בשירות הלקוחות הטלפוני וחוסר מענה הולם
מירב קריסטל
|
21.02.22
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
חות'ים
תימן
יפו
טילים
תל אביב
חץ
חץ 3
אזעקה
רמת אפעל
רמת גן
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
חרבות ברזל
דונלד טראמפ