מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
תלונות קטנות
אפליקציה שחושפת את "האותיות הקטנות"
האחים אוהד ואיתן הוניג החליטו ליצור אפליקציה חברתית שמאפשרת לצרכנים לשתף מידע על האותיות הקטנות שמסתתרות בעסקאות, חוזים, הסכמים ותקנונים של חברות צריכה. "שלא ניפול לבורות של אחרים"
מירב קריסטל
|
11.05.17
"החופשה נהרסה כי הסוכן לא יידע שהמלון פועל בצביון דתי"
חן ומשפחתו הגיעו למלון בסופ"ש וגילו להפתעתם שהוא הוזמן לאורחים מהציבור החרדי. "האולמות הפכו לבתי-כנסת, ארוחת הבוקר הוגשה רק ב-11:00, צעקו על הילד שלי 'שאבעס' והנשים נבוכו להסתובב בביקיני". נציג אשת טורס הציע החזר של 20%: "אין אשמים". אחרי פניית ynet מסרו באשת טורס: "יפוצה באירוח חוזר בסופ"ש במלון על חשבוננו"
מירב קריסטל
|
10.05.17
תלונות על צ'יינה ביי: הפריטים שהזמנו לא הגיעו
ל-ynet הגיעו עשרות תלונות של לקוחות הממתינים להזמנה שלהם חודשים, ולעתים למעלה מחצי שנה. במקביל, הם עוברים מלחמת התשה עם מוקד השירות שלא עונה או מספק תירוצים. בסופו של דבר מוצע ללקוחות החזר כספי שלא תמיד מגיע לסכום המלא. בין המתלוננים: לקוחה בת 80, קטוע רגל ולקוח שמחכה למיטה שהזמין באוגוסט
מירב קריסטל
|
02.05.17
לקוח פלאפון לא שם לב - וחויב ב-1,150 שקל בלב ים
הלקוח חויב על גלישה של 9.8 מגה, השווה ל-2-3 תמונות בוואטסאפ. לדבריו הוא התחבר ל-Wi-Fi של הספינה. פלאפון מחייבת בהפלגות 109 שקל למגה, הסכום הגבוה מבין חברות הסלולר. בעקבות פניית ynet מסרה החברה: "כמחווה שירותית בחרנו לזכותו". הלקוח: "אם הייתי צורך ג'יגה הייתי משלם 109 אלף שקל". הקשיבו לשיחה עם נציגת פלאפון
מירב קריסטל
|
23.04.17
בלי עוף לשבת: המשלוח הבעייתי של שופרסל
קרן הזמינה משלוח באתר שופרסל אונליין. אחרי ש-3 פעמים התקשרו אליה מהרשת כדי לומר לה שתקבל מוצרים חליפיים, המשלוח הגיע בשישי אחר הצהריים כשחסרים בו 14 מוצרים אחרים. "השאירו משפחה בלי ארוחת שישי". שירות הלקוחות חזר אליה ופיצה רק אחרי פניית ynet. "אמרו לי שאלפי משלוחים לא יצאו בגלל מזג האוויר"
מירב קריסטל
|
06.12.16
קיבל חשבונית כפולה מחברת החשמל
חברה קטנה קיבלה שני חשבונות חשמל על סך 1,063.29 שקל, יום אחרי יום, על אותה תקופה. נציג טלפוני של חברת החשמל הבטיח למנהל החברה שיחזרו אליו עם הסברים, אך זה לא קרה. חברת החשמל: "לא נמצא מקרה דומה בקרב 2.7 מיליון לקוחות החברה. נשלח זיכוי ללקוח"
מירב קריסטל
|
16.11.16
מחכה ממאי לכיסאות מצ'יינה ביי
מרסל ממתין כבר יותר מ-5 חודשים ל-10 כיסאות שהזמין. בצ'יינה ביי ישראל אמרו שההזמנה עלתה על מכולה מס' 19 ולאחר מכן שינו גרסתם וטענו שבעצם היא לא עלתה על המכולה וכעת נמצאת על מכולה מס' 26. "הציעו לי פיצוי של 40 דולר בקופון", הוא טוען. צ'יינה ביי: "נפלה טעות אנוש. הכיסאות יישלחו השבוע וניתן לו פיצוי על 50% מההזמנה"
מירב קריסטל
|
31.10.16
שלט בחנות "המעבדה": "אין החזר כספי"
בעקבות תלונת לקוחה גילינו שבחנות בקניון איילון מוצב שלט לפיו אין החזר כספי. הבעלים אמר ל-ynet: "אין אצלנו ביטול עסקה. אין החזר כספי. זה העסק שלי וכך אני מנהל אותו". כשניסינו להבין איך זה ייתכן אמר: "באותו יום יש החזר, כל מקרה לגופו, למחרת אין". המועצה לצרכנות: השלט לא עומד בחוק הגנת הצרכן
מירב קריסטל
|
08.09.16
מלחמת דו"חות: חנו כחוק בין 2 ערים - וחטפו
תושבת ר"ג שתמיד חונה ברחובות גבעתיים הסמוכים לביתה, במסגרת הסכם בין העיריות, קיבלה פתאום דו"חות. בבדיקה מול העיריה נאמר לה: "ההסכמים בוטלו ויש דיון מחדש". למה לא הודיעו לתושבים? "מתנצלים". בעיריות מסרו ל-ynet כי ר"ג החליפה את תווי החניה, אבל לא עדכנה את פקחי גבעתיים
מירב קריסטל
|
07.09.16
בן 80 חויב על קו וספק אינטרנט בלי ידיעתו
לקוח פרטנר הגיע בינואר למרכז שירות כדי לתקן את המכשיר הסלולרי, ויצא משם עם קו טלפון נוסף שמעולם לא הותקן לו ותשלום חודשי על ספק אינטרנט, למרות שהוא לקוח של חברה אחרת. בנו: "החשבון הוא על שמי וזו לא החתימה של אבי או שלי". פרטנר: "בוצע זיכוי מלא על החיובים"
מירב קריסטל
|
04.09.16
לקוח פרטנר חצה גבול - וחויב ב-600 שקל
זוג הזמין חבילת גלישה ב-199 שקל וטס ל-9 ימים בגרמניה. השניים החליטו לקפוץ לטיול יומי בצרפת. עת עברו את הגבול, קיבלו הודעות מפרטנר על גבייה מחוץ לחבילה. העברת הסלולרי למצב טיסה לא עזרה. פרטנר: "חסימת הנדידה הוסרה בטעות, ועל כן זיכינו את הלקוח במלוא הסכום"
מירב קריסטל
|
24.08.16
כתבות קודמות
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
בנימין נתניהו
האג
יואב גלנט
בית הדין הבינלאומי
חרבות ברזל
מוחמד דף
צה"ל
לבנון
גלי בהרב-מיארה
הרצי הלוי
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
בנימין נתניהו
האג
יואב גלנט
בית הדין הבינלאומי
חרבות ברזל
מוחמד דף
צה"ל
לבנון
גלי בהרב-מיארה
הרצי הלוי
תגיות קשורות
ספורט
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
עיתון
ארצות הברית
כדורסל ישראלי
בנימין נתניהו
צה"ל
דונלד טראמפ
חרבות ברזל