מזמן לא שמענו על אזהרת מסע חמורה שכזאת. ליאורה עובד מרמת השרון, שנפשה בחודש אוגוסט עם בעלה וארבעת ילדיהם במלון קלאב הוטל טבריה, גילתה במלון הוותיק הזנחה בלתי נסבלת. בשיחה באולפן ynet סיפרה: "קיבלנו את החדר וראינו שהרבה דברים שבורים ויש מלא אבק וחוטי חשמל חשופים. ללול של התינוקת היה דבוק מגן תחתון".
לאחר שהתאוששה מהחופשה ליאורה פרסמה פוסט בפייסבוק ובו סיפרה על מצב המלון והציגה תמונות. "הרבה אנשים הזדעזעו ברמה קיצונית", סיפרה. "הם מציעים מלון שלושה כוכבים סביר, לא מלון פאר, אבל הכל מתקלף, הכל שבור, הכל נוזל, גם במקלחת הכל נשפך החוצה לחדר.
ליאורה סיפרה כי התלוננה בפני הצוות, אך ללא הועיל. "אין מענה", אמרה, "הצוות עצמו אדיש ועייף ומבין את הבעיה. הם בעצמם אמרו לנו שאין עם מי לדבר ולא לסמוך על ארוחת הבוקר".
ואכן ארוחת הבוקר לא מומלצת בלשון המעטה: "קיבלתי מקושקשת ומיץ, ביצים שבורות, ירקות לא טריים, הכל נראה ממש ממוחזר, אני מאמינה שחיממו את אותם בורקסים יום אחרי יום".
ליאורה הוסיפה ואמרה: "גם המגבות שקיבלנו, אני בספק אם הן עברו כביסות, הייתה מצוקת מגבות. בעלי ביקש לקבל כספת כי הכספת הייתה תקועה, אמרו שיסדרו אחרי שעה, היינו שם שבוע ולא סידרו את זה". היא הדגישה גם כי את מלוא התשלום עבור החופשה גבתה רשת קלאב הוטל מראש.
וכך נראים החדרים בצילום יח"צ של המלון:
"נשמח להעניק לזוג אירוח ל-2 לילות"
מרשת "קלאב הוטל" נמסר בתגובה: "צר לנו על חוסר שביעות רצונכם מן האירוח במלון, אשר לדבריכם, לא ענה על ציפיותיכם. בבדיקת הפניות אל מוקד השירות של המלון התקבלו הפניות הבאות: תיקון ברז, טיפול בכספת והחלפת לול, קריאות אלו טופלו. מעבר לכך, לא התקבלה כל פנייה נוספת במהלך שהותכם על רמת החדר.
"כמו כן, לפי רישומנו לא הלנתם ולו פעם אחת בדבר טיב האוכל במהלך שהותכם במלון אלא רק לאחר עזיבתכם את המלון. הארוחות במלון מוצעות במזנונים עשירים ומגונים וצוות העובדים משרת את אורחינו באדיבות כמו כן, במלון סעדו בתאריכים 14-20/08/19, שבו שהיתם, מאות רבות של אורחים לשביעות רצונם המלאה.
"בנוסף, טענותייך בדבר יחס לא נאה מצוות המלון נדחות על הסף. תמוה, כי למרות הטענות המפורטות בפנייתך, ואשר לא קיבלו ביטוי בזמן האירוח שלכם בחרתם להשלים את חופשתכם עד תום. הערותיכם הועברו לתשומת ליבם והמשך טיפולם של המנהלים הרלוונטיים במלון
"שביעות רצון אורחינו במלון חשובה לנו מאוד ואני מצטערת להיווכח מדבריכם כי לא עלה בידינו להפיק את רצונכם במקרה זה. לאור האמור בפנייתכם ומשיקולי שביעות רצון אורחינו, נשמח להעניק לזוג אירוח ל-2 לילות על בסיס חצי פנסיון,עד 4 אורחים בסוויטה לבחירתכם באחד ממלונות רשת קלאב הוטל ישראל".