בשיתוף SkiDeal
עונת הסקי שהגולשים הישראלים כל כך חיכו לה נפתחה עם לא מעט מגבלות. אבל בשבוע שעבר, אחרי שהוכרז כי כמעט כל מדינות אירופה יוצאות מהרשימה האדומה ודורשות בידוד קצר בחזור רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית, האופק נראה לבן יותר. אלה אתרי הסקי שיבטיחו לכם חופשת חורף מפנקת, ויצליחו לפצות גם על כל התלאות שבדרך.

מחפשים תפאורה טובה לסטורי? סלה רונדה, איטליה

על פניו, כל עיירות הסקי הן מהוות תפאורה טובה לסטורי, אבל בסלה רונדה יש משהו מיוחד: מצוקי ענק שכמעט נוגעים בעננים, נופים עוצמתיים, מזג אוויר נהדר עם ממוצע של חמישה ימי שמש בשבוע, שלג רך ומשובח, ומרחב גלישה עצום - שמציע 523 ק"מ של מסלולים מחוברים שיש בהם עניין לכל סוגי ורמות הגלישה. הנחיות לתקופת הקורונה: עטיית מסכות מסוג N95 במקומות ציבוריים, בגונדולות ובמסעדות, בילויים בישיבה בלבד. הנחיות בידוד בחזרה לישראל: בידוד קצר רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית או 24 שעות מהנחיתה.
4 צפייה בגלריה
סלה רונדה
סלה רונדה
סלה רונדה
(צילום: עדן רם, עבור SkiDeal)

מחפשים שופינג בלי מס? ואל נורד, אנדורה

מרחב הגלישה של ואל נורד הוא חגיגה לגולשים. מדובר במיזוג של שלושה אתרי סקי שונים: ארינסל, פאל ואורדינו-ארקליס. כולם יחד מבטיחים כמעט 100 ק"מ של מסלולים בסקיפס, ושטח עצום של אופפיסטים - כולם לגמרי חוקיים. אבל מי שבאמת יתאהבו באתר הזה הם חובבי השופינג שיוכלו ליהנות מאינסוף אפשרויות לקניות במחירים נמוכים וללא מס. הנחיות לתקופת הקורונה: דרישה לעטיית מסכות במקומות ציבוריים. הנחיות בידוד בחזרה לישראל: בידוד קצר רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית או 24 שעות מהנחיתה.
4 צפייה בגלריה
ואל נורד
ואל נורד
ואל נורד
(צילום: עדן רם, עבור SkiDeal)

מחפשים אדרנלין? מאיירהופן, אוסטריה

אם הגעתם למאיירהופן כנראה שאתם אנשים שאוהבים את האקסטרים שלהם בכמויות גדושות. מרחב הגלישה Super Zillertal כולל 489 ק"מ של מסלולים, המתפרסים על פני חמישה מרחבי גלישה, שכל אחד מהם מביא נוף שונה, אתגרים משתנים ופסגות חדשות. לצד חוויית הגלישה במאיירהופן, העיירה מציעה תרבות עתיקה בת 800 שנה, אפשרויות בילוי שונות ומלונות ספא בהתאם למסורת האוסטרית. הנחיות לתקופת הקורונה: דרישה לעטיית מסכות מסוג ffp2 במקומות ציבוריים, בגונדולות וברכבלים. ברים נסגרים בשעה 23:00 ומועדונים פתוחים לישיבה בלבד. הנחיות בידוד בחזרה לישראל: בידוד קצר רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית או 24 שעות מהנחיתה.
4 צפייה בגלריה
מאיירהופן
מאיירהופן
מאיירהופן
(צילום: עדן רם, עבור SkiDeal)

מחפשים את המעבר? בנסקו, בולגריה

בנסקו אמנם לא נמנה בין האתרים הגדולים באירופה, אבל שלל אפשרויות הגלישה, הבילוי והלינה שהוא מציע הופך אותו לאחד היעדים הכי אטרקטיביים לחופשה בשלג. הבליינים ייהנו מטברנות, ברים, מועדונים, קזינו ושופינג. חובבי התרבות ייהנו מעיירה עתיקה עם היסטוריה מרתקת. אנשי האקסטרים ימצאו מסלולים מאתגרים וארוכים, אטרקציות ואפשרויות מגוונות. את כל זה אורזת העיירה בתוך הבטחה למחירים מצחיקים. הנחיות לתקופת הקורונה: הצגת תו ירוק בכניסה לאתר, דרישה לעטיית מסכות במקומות ציבוריים. הנחיות בידוד בחזרה לישראל: בידוד קצר רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית או 24 שעות מהנחיתה.
4 צפייה בגלריה
בנסקו
בנסקו
בנסקו
(צילום: עדן רם, עבור SkiDeal)

מחפשים משפחתיות? לה מנוייר, צרפת

לה מנוייר, המכונה "החיוך של האלפים", היא עיירת סקי קטנה שחולקת עם ואל טורנס ושכנותיה את "שלושת העמקים" - מרחב הגלישה המחובר מהגדולים בעולם, עם 600 ק"מ של מסלולים רחבים ומטופחים. האינטימיות והקסם של העיירה הופכים אותה ליעד קלאסי למשפחות שמחפשות חופשה מגבשת על השלג. זאת הסיבה שלה מנוייר נבחרה לארח השנה את ה-SKIDEAL Family Week - פסטיבל משפחות על השלג, עם הופעה של נועה קירל, קייטנות ילדים עם הדרכות בעברית ושלל אטרקציות (19-26.3.22). הנחיות לתקופת הקורונה: דרישה לעטיית מסכות במקומות ציבוריים. הנחיות בידוד בחזרה לישראל: בידוד קצר רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית או 24 שעות מהנחיתה.

מחפשים אתגרים? ואל טורנס, צרפת

כל גולש חייב לעצמו לפחות חופשה אחת בוואל טורנס. האתר ששמו הולך לפניו הוא שילוב מאוזן בין חיי בילויים סוערים, מסעדות מכל הסוגים, מלונות בכל הרמות והסגנונות ומרחב גלישה שהוא מדבר אינסופי של שלג. 600 ק"מ של מסלולים מחוברים, שהופכים את הגלישה חלקה, קלה, מהירה וחווייתית. הנחיות לתקופת הקורונה: דרישה לעטיית מסכות במקומות ציבוריים, סריקת תו ירוק עם העלייה לרכבלים, בשלב זה המסיבות סגורות, בילויים בישיבה בלבד. הנחיות בידוד בחזרה לישראל: בידוד קצר רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית או 24 שעות מהנחיתה.
בשיתוף SkiDeal