צפו: שיר אלמליח מוכרת להולנדים את ישראל
קמפיין משרד התיירות "Two Cities One Break" לקידום חופשות בתל אביב ובירושלים הגיע לאמסטרדם: רכבות ה"טראם" המפורסמות התקשטו בתמונותיה של שיר אלמליח ובתמונות מישראל
קמפיין קידום התיירות בתל אביב ובירושלים של משרד התיירות, "Two Cities One Break" ממשיך לככב בערים שונות באירופה. בשבוע שעבר החל הקמפיין באמסטרדם, במסגרתו נצבעו הרכבות העירוניות המפורסמות, ה"טראם", בתמונותיה של שיר אלמליח ובתמונות מארץ הקודש. בנוסף ממשיך הקמפיין גם בתחנה המרכזית, באתרי התיירות המרכזיים של העיר, וכן באמצעי התקשורת בהולנד וברשתות החברתיות.
על פי נתוני משרד התיירות, בחודש שעבר (מרס) נרשם גידול של 36% בתיירות מהולנד, ובחודש פברואר עלייה של 30% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
שר התיירות יריב לוין אמר כי "העלייה במספרי התיירים בחודשים האחרונים מעידה כי ישראל הופכת ליעד תיירות אטרקטיבי וכי מאמצי השיווק החדשניים שאנו מבצעים נושאים פירות. הפרסום על הרכבת העירונית באמסטרדם הוא אמצעי יצירתי נוסף בו בחרנו על מנת להגדיל משמעותית את החשיפה שלנו באופן שימשוך את תשומת ליבו של התייר הפוטנציאלי גם במרחב הציבורי".
הקמפיין, בעלות של 80 מיליון שקלים, החל כבר בשנה שעברה ועלה לא מכבר בתשע מדינות באירופה. החופשה המוצעת למדינות אירופה הקרירות משלבת ביקור בתל אביב ובירושלים, בחבילת נופש אחת.