שתף קטע נבחר

ישרוטל פושטת על ת"א: תוסיף 4 מלונות חדשים בעיר

הרשת הודיעה על תוכניתה להקים ארבעה בתי מלון בעיר ללא הפסקה ואחד בירושלים. הצפי לפתיחה: שנים 2021 ו-2022. לכל הפרטים

רשת מלונות ישרוטל הודיעה הבוקר (יום ד') כי תשיק בשנים הקרובות חמישה מלונות חדשים – ארבעה בתל אביב ואחד בירושלים. מדובר בתוספת של 851 חדרים ל-4,222 חדרי המלון שהרשת מנהלת כיום.

 

המלון הראשון הוא מלון צפון הירקון שנמצא בקצה רחוב הירקון במקום שבו בעבר היה מתחם מסעדת תל אביב הקטנה. מלון הבוטיק, ברמה של 4 כוכבים פלוס, נבנה במתחם בעלות של 97 מיליון שקלים. הוא יהיה בן 17 קומות עם 154 חדרים. צפי לפתיחה: שנת 2021.

מלון צפון הירקון ()
מלון צפון הירקון, הדמיה
 

מלון צפון הירקון ()
הדמיה של חדר במלון צפון הירקון

המלון השני נמצא במגדלי לאון, בין רחוב הרברט סמואל ורחוב הירקון, דרומית למלון רויאל ביץ'. במתחם יהיו שני מגדלים - אחד למגורים והשני מלון בן 235 חדרים וברמה של 5 כוכבים פלוס שינוהל על ידי רשת ישרוטל בהסכם ל-25 שנים.

מגדלי לאון ()
המלון במגדל לאון, הדמיה
 

השקעת הבעלים (לא רשת ישרוטל – ד"ש) במלון נאמדת ב-450 מיליון שקלים והפתיחה צפויה בשנת 2022. במלון יהיה אולם כנסים לכאלף אורחים, מתחם של מסעדות ובריכת אינפיניטי ש"נשפכת" אל הים. עוד על הפרק: חניון תת קרקעי גדול, ספא במותג יערות הכרמל הכולל תשעה חדרי טיפולים, סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר וסולריום וטרקלין עסקים.

 

המלון השלישי יהיה בשדרות ירושלים ביפו, ממש מול תאטרון נגה. מדובר במבנה לשימור שהיה בעבר מבנה של השקם וכבר כמה שנים שהוא נטוש. במקום יוקם עד שנת 2021 מלון בן 125 חדרים והוא ימותג במותג של מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. על גג המלון תהיה בריכה ויהיה בו גם מתחם בילויים.

מלון ישרוטל ()
המלון שיוקם ביפו
 

מלון ישרוטל ()
וכך ייראו החדרים

בנחלת בנימין פינת רחוב אחד העם מקימה הרשת, בבניין לשימור, מלון בן 87 חדרים והוא צפוי להיפתח בשנת 2022. במלון יהיה ספא, בריכה על הגג, מסעדה ובר. הרשת תנהל אותו בדמי שכירות ל-25 שנים והוא צפוי להיפתח בשנת 2022.

נחלת בנימין פינת אחד העם ()
המלון שיוקם בנחלת בנימין פינת אחד העם
 

בנוסף לארבעה מלונות אלה תפתח הרשת בשנת 2022 מלון נוסף בירושלים שיצטרף למלון אוריינט שנפתח בעיר לפני שנה. המלון החדש יהיה בכיכר ציון והוא יוקם על בסיס של שני מבנים לשימור ויכלול תוספת של ארבע קומות על גגות המבנים. המלון יהיה ברמה של 4 כוכבים פלוס ויהיו בו 250 חדרים, אולם כנסים, מסעדות, חניון וחדרי ישיבות. השקעת הבעלים נאמדת ב-350 מיליון שקלים.

מלון בכיכר ציון בירושלים ()
המלון שיוקם בכיכר ציון שבירושלים
 

מנכ"ל ישרוטל ליאור רביב אמר הבוקר: "לפני שש שנים לקחנו החלטה אסטרטגית שלא להחזיק את כל הביצים בסל אחד, כלומר באילת, אלא לפתח את הרשת למקומות נוספים בארץ".

 

רשת ישרוטל הקימה את מותג ה"אקלוסיבקולקשן" שכוול את מלונות בראשית, אחוזת יערות הכרמל, כרמים ורויאל ביץ' תל אביב. זאת כחלק מתכנית ליצור לישרוטל, שעד אז לא היתה שחקנית בתחום מלונות היוקרה, מבנה תדמיתי שונה.

 

מנכ"ל ישרוטל: לא משתלם להסב משרדים לחדרי מלון

בעוד מספר ימים תסגור ישרוטל את חוות הבריאות מצפה הימים, מלון שנמצא מעל ראש פינה, לתקופה של שבעה חודשים ובמהלך תקופה זו יבוצעו במקום שיפוצים ושדרוגים בעלות של 40 מיליון שקלים. בין השאר ישפצו את החדרים ויגדילו את מספרם מ-97 ל-110. גם השטחים הציבוריים במלון ישופצו.

 

מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב, התייחס גם לתוכנית של משרד התיירות להסב מבני משרדים למלונות ואמר שמדובר בתכנית שאינה כדאית בערים הגדולות ובמקומות ביקוש, זאת משום שההכנסה מהשכרת משרדים גבוהה משמעותית מהכנסה מחדרי מלון. בהקשר זו הוא התייחס גם לתכנית להקמתם של מלונות עממים ברמה של 3 כוכבים ואמר כי הוא לא רואה את הכדאיות להקמה של מלונות כאלה בערים משום שהקרקע יקרה מאוד וזה לא כלכלי לבנות מלונות.

 

רשת ישרוטל הוקמה בשנת 1984 על ידי היזם הבריטי דיוויד לואיס עם מלון ישרוטל המלך שלמה באילת אשר כלל 415 חדרים ו-400 עובדים. כיום הרשת כולל 19 בתי מלון בפריסה ארצית בהיקף של 4,222 חדרים ולמעלה מ-5,000 עובדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מלון שיוקם בנחלת בנימין פינת אחד העם
מומלצים