אל על משיקה קו חדש לאורלנדו
בשורה לחובבי מיקי מאוס וחבריו: חברת התעופה הישראלית תחל הקיץ בהפעלת קו ישיר לעיר האמריקנית. האטרקציות המרכזיות: דיסניוורלד, פארק יוניברסל, סי וורלד וסיקס פלאגס. כל הפרטים
בשורה בעולם טיולי הבר/בת מצווה: חברת אל על הודיעה היום (ג') בשידור חי במשדר ynet מכנס התיירות IMTM שנערך בגני התערוכה בתל אביב כי תשיק בקיץ הקרוב קו ישיר חדש לעיר אורלנדו שבארצות הברית, מקום משכנם של דיסניוורלד ופארקי שעשועים רבים נוספים.
הקו החדש יחל לפעול ב-2 ביולי. לרגל ההכרזה, אל על יוצאת במכירה מיוחדת לחמישה ימים בלבד ממחר ועד 17 בפברואר ותציע כרטיסי טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים במחיר שמתחיל ב-999 דולרים, כולל מסים וכבודה. הטיסות לאורלנדו ימריאו במטוסי הדרימליינר 787 ובואינג 777, ויציעו 2 מחלקות שירות - עסקים ותיירים. זמן הטיסה: 13.5 שעות. בחברה ציינו כי ניתן לטוס מאורלנדו ולשוב עם אל על מיעדים אחרים בארה"ב, כגון מיאמי וניו יורק (ולהיפך).
מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר כי "הטיסות לאורלנדו מתאימות במיוחד לחופשות משפחתיות ויתווספו לשאר יעדי אל על בארה"ב – ניו יורק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו ולאס וגאס. אורלנדו היא יעד נופש פופולרי ומקור משיכה לטיולי משפחות, עם פארקים ואתרי השעשועים מהמפורסמים בעולם, כגון: דיסניוורלד, אולפני יוניברסל, MGM, Six Flags, Sea World, ופארקים רבים נוספים. מחירי הלינה בעיר נוחים מאוד והתחבורה הציבורית מצוינת, כך שמדובר ביעד תיירות אטרקטיבי ביותר".
הקו החדש לאורלנדו מצטרף לקווים חדשים נוספים שמשיקה החברה ליעדים בארצות הברית. ביוני תשיק אל על קו ישיר ללאס וגאס בירת ההימורים, וב-13 במאי יחל לפעול קו חדש לסן פרנסיסקו. היעדים הנוספים בצפון אמריקה אליהם טסה החברה הם ניו יורק (קנדי וניוארק), בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס וטורונטו.
חגיגת התיירות העולמית בתל אביב
אלפי אורחים, בהם נציגים רבים מתעשיית התיירות בארץ ובעולם, הגיעו לתערוכת התיירות הבינלאומית International Mediterranean Tourism Market שנפתחה הבוקר (יום ג') בפעם ה-25 ברציפות בביתן 2 בגני התערוכה (מרכז הירידים אקספו) תל אביב. כ-50 משלחות מחו"ל נמצאות בגני התערוכה ובמקום הוקמו כ-200 ביתנים שמציגים את מרכולתם של גופי תיירות מהארץ ומהעולם.
האירוע נערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות, ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א־יפו, חברת אל על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל. ynet ו"ידיעות אחרונות" שותפים בתערוכת התיירות IMTM.