צפו ברגע המרגש בו הדיילת נפרדה מהנוסעים

נוסעי טיסת KLM שיצאה אמש (ג') מנתב"ג לנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם, זכו לרגע מרגש במיוחד כשהדיילת, מרלו ואן דר מייז-פליקס, שהייתה זו טיסתה האחרונה, בחרה להיפרד מהם באמצעות השיר "מתי אראה אותך שוב".
את השיר המיתולוגי משנת 1974, שפורסם במקור על ידי להקת "שלוש מעלות" האמריקנית, שרה מרלו באמצעות מערכת הכריזה במטוס, זמן קצר לפני הנחיתה. "נוסעים יקרים, בזמנים קשים אלו אני רוצה להגיד לכם להתראות בדרך אחרת", אמרה הדיילת הוותיקה.
2 צפייה בגלריה
  הנוסעים מוחאים כפיים לדיילת שנפרדת מהם
  הנוסעים מוחאים כפיים לדיילת שנפרדת מהם
הנוסעים מוחאים כפיים לדיילת שנפרדת מהם
(צילום: מתוך הווידאו)
"אנחנו, צוות המטוס, מתרגשים מאוד ממה שהולך לקרות בחברה וגם משאר הדברים. אנחנו לא יודעים מתי נפגוש אתכם שוב", הוסיפה תוך כדי שהיא חושפת את חששותיה מהעתיד הבלתי צפוי בשל משבר התעופה עולמי. "המוזיקה מאחדת אותנו, ולכן בחרתי לשיר לכם שיר פרידה. אני מאחלת לכם את כל הטוב, האהבה ובריאות טובה".
2 צפייה בגלריה
מטוס של חברת KLM
מטוס של חברת KLM
מטוס של חברת KLM
(צילום: shutterstock)
כשסיימה לשיר, זכתה הדיילת לתשואות ולמחיאות כפיים סוערות מצד נוסעי המטוס. את התיעוד של רגע פרידה המרגש, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ובתוך שעות הוא הפך לוויראלי (צפו בסרטון שבתחילת הכתבה).
KLM היא חברת התעופה הלאומית של הולנד, ונחשבת לחלק מתאגיד אייר פראנס-KLM שהוקם בשנת 2004. החברה מפעילה טיסות יומית בקו תל אביב-אמסטרדם, וממשיכה להפעיל אותם גם כעת בעת משבר הקורונה העולמי.