2 צפייה בגלריה
בריכת אינסוף בסנטוריני
בריכת אינסוף בסנטוריני
נופשת בבריכת אינסוף בסנטוריני
(צילום: shutterstock)
יותר מ-2,500 ישראלים יחגגו את חג השבועות באחד מאיי יוון, רודוס או כרתים, ובסלוניקי. מגבלות הקורונה ביוון יוסרו כבר ב-15 במאי והסגר הלילי יסתיים.
"לנוכח הידיעות על ההקלות הצפויות ביוון ומזג האוויר הצפוי, אנו רואים עלייה גדולה בקצב ההזמנות לחג שבועות. רוב ההזמנות הן של זוגות וקבוצות של מחוסנים. כדי לעמוד בביקוש תיגברנו את הטיסות לאתונה ולרודוס", אמר אתמול ל-ynet גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר.
אילן שלו, סמנכ"ל קווי חופשה, ציין: "יש שני חגים שמעלים מאוד את הביקושים לחופשות בחו"ל, עיד אל פיטר ושבועות. נוסיף לזה את ההכרזה על הפתיחה המלאה של יוון לתיירות בסוף השבוע הקרוב, בשילוב העובדה שמחוסנים אינם נדרשים לבדיקת קורונה בכניסה, וקיבלנו גל הזמנות ותגבור טיסות לכרתים ולרודוס שיככבו בלוח הטיסות של נתב"ג מ-12 במאי. חברת התעופה היוונית בלו בירד איירווייס תפעיל טיסות ליעדים האלה המזוהים איתה ככל שתידרש, ובעצם בכך תחנוך ל-2021 את הקווים לכרתים ולרודוס לקהל הישראל. קצב המכירה גבוה מאוד, ומלאי המושבים כבר הולך ואוזל במהירות".
ניר מזור, סמנכ"ל שיווק בקשרי תעופה, אומר כי החזרה ליוון היא המרגשת מכולם ומסמלת רשמית את פתיחת הקיץ ועונת הנופש. "ככל שמתקרבים לנקודת הפתיחה כך גם קצב ההזמנות, שעלה מאוד בימים האחרונים לקראת תחילת הטיסות ופתיחת הריזורטים בסוף השבוע הקרוב".
2 צפייה בגלריה
לינדוס רודוס יוון
לינדוס רודוס יוון
רודוס, יוון
(צילום: shutterstock)
רן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף: "מוקדי ההזמנות שלנו מדווחים על ביקושי שיא בפניות לחופשה ביוון, וזה לא מפתיע – עם הסופ"ש הארוך של שבועות עם מזג האוויר המושלם זה מתבקש". כהן מגורי מציין כי לקוחותיו יקבלו שירות של בדיקות קורונה במלונות נבחרים בריזורטים לאלה שיעבירו את החופשה באיים.
טווח מחירי החבילות ל-4 לילות בחג שבועות נעים בין 2,680 שקל ל-3,304 שקל לזוג, בעוד שחופשה לזוג באילת, למשל במלון הרודס פאלאס בחדר דה-לוקס על בסיס לינה וארוחת בוקר (19-15 במאי) עולה החל מ-6,630 שקל, ואפילו 12,164 שקל כשמדובר בחדר דה־לוקס במלון דן אילת (18-14 במאי) על בסיס לינה וארוחת בוקר, לא כולל טיסות הגעה ליעד אם לא רוצים לנהוג.
בזמן שעלות הטיסות בלבד, למשל של בלו בירד לכרתים ולרודוס, מתחילה ב-169 אירו הלוך חזור (666 שקל), טיסת הלוך חזור לאילת יכולה להגיע ל-370 שקל לנוסע אחד.