(צילום: ניצן דרור, אלי סגל)

חוזרים להמריא: החל מתחילת חודש יוני הנוכחי, תפעיל לופטהנזה טיסות מפרנקפורט ומינכן לנמל התעופה בן גוריון. כחלק מחידוש הקו לישראל, יופעלו בשלב זה 6 טיסות שבועיות.
2 צפייה בגלריה
מטוס לופטהנזה בשדה התעופה בפרנקפורט
מטוס לופטהנזה בשדה התעופה בפרנקפורט
מטוס לופטהנזה בשדה התעופה בפרנקפורט
(צילום: יואב יערי)
הטיסות בקו לישראל הן חלק מחזרתה של ענקית התעופה לפעילות, כאשר לוח הזמנים החדש יכלול 150 יעדים נוספים, עד סוף חודש יוני.
את כל טיסות החברה ניתן להזמין החל מהיום (חמישי), דרך ערוצי ההפצה הישירים ובאמצעות סוכני הנסיעות.
"אנו נרגשים לחדש את הפעילות שלנו בקווי הטיסות לישראל. ישראל היא בין היעדים הראשונים שקבוצת לופטהנזה חוזרת להפעיל, וזו הבעת אמון בחשיבותו של השוק הישראלי לקבוצה", אמר עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל. "אנו נפעיל את הטיסות תוך הקפדה על הנהלים שייקבעו, ושמירה על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים ואנשי הצוות".
2 צפייה בגלריה
דיילת מטוס לופטהנזה
דיילת מטוס לופטהנזה
דיילת במטוס לופטהנזה
(צילום: shutterstock)
ענקית התעופה הגרמנית, הנחשבת לחברה הגדולה ביותר באירופה שבבעלותה גם החברות "סוויס" ואוסטריאן איירליינס", הודיעה על ביטול זמני של טיסותיה לישראל ב-5 במרץ. הודעתה הגיעה בעקבות הוראות משרד הבריאות שדרשו מנוסעים ששבו מגרמניה, צרפת, שוויץ, אוסטריה וספרד - להיכנס לבידוד עם נחיתתם בארץ.
עד להודעתה על הפסקת הטיסות, לופטהנזה הפעילה מדי שבוע 32 טיסות מערים בגרמניה, בהן מינכן ופרנקפורט - לנתב"ג. כמו כן, היא הפעילה שלוש טיסות לנמל התעופה רמון מפרנקפורט. בעקבות הודעתה של לופטהנזה, "סוויס" ו"אוסטריאן איירליינס" הודיעו גם הן על הפסקת הטיסות ומאז טרם עדכנו על שובן לנתב"ג.