הטיסה בוצעה במטוס ה-ATR-72 של החברה וארכה קצת יותר מ-3 שעות. ספי אוחנה, דייל ישראייר, סיפר ל-ynet כי כשצוות האוויר של טיסה 706 עלה למטוס הוחלט מיד לתת לנוסע שירות מיוחד שלא רבים זוכים לו.
"הטייס הביא מכונת קפה מהבית כי אנחנו לא יורדים מהמטוס", סיפר הדייל. "רצינו שירגיש את החוויה ושיהיה לו כיף, אז לפני ההמראה הבאתי לו אספרסו והצעתי לו סנדוויץ' של הצוות כדי שתהיה לו חוויה של פעם בחיים". מאחר ובטיסות המיוחדות נאסר על הצוות לתת שירות באוויר בוצעה המחווה לנוסע על הקרקע.
"זה היה נחמד וגם הנוסע אמר שמעולם הוא לא טס במטוס לבד, זה כמו טיסה במטוס פרטי", סיפר אוחנה. "ברגע שיש נוסע אחד לפחות, הצוות חייב להתמגן, וכך עשינו. זאת חווייה לא רק לנוסע, אלא גם לצוות. את הדגמת הבטיחות עשיתי לנוסע אחד בלבד, כך שגם את זה הקדשתי לו. זאת הייתה טיסה מיוחדת מאוד".
מאז החלה התפשטות נגיף הקורונה חברת ישראייר המציאה את עצמה מחדש וכבר החזירה לישראל אלפי ישראלים שנתקעו בחוץ לארץ. החברה גם החלה בהפעלת קווי מטען ללונדון וליעדי במזרח הרחוק.