לא לוותר על הזכות לנפוש וליהנות
(ניצן דרור)
ב-2 במרץ, בפעם השלישית בשנה האחרונה, ניגש שוב אל הקלפיות. "למזלנו" הבחירות לכנסת ה-23 יתקיימו הפעם ביום ב' (לעומת ימי ג' שבהם הבחירות נערכות בדרך כלל), מה שיאפשר לצאת לסוף שבוע ארוך מעבר לים, כשמזג האוויר כבר יהיה קצת יותר נוח וחמים, ולשוב אל הקלפי.
נתחיל מהשכנות שלנו – יוון וקפריסין, אותן הישראלים כל כך אוהבים לבקר. טיסה של שני לילות לפאפוס תעלה החל מ-29$ עם חברת ריינאייר. אם תרצו להגיע לבירת קפריסין לרנקה, תיפרדו מ-90$ תמורת טיסה עם ישראייר, וטיסה לסלוניקי הנפלאה תעלה כבר 100$ עם אג'יאן או ראיינאיר.
1 צפייה בגלריה
שלט לנתב"ג
שלט לנתב"ג
בחורים בנתב"ג לפני שבוחרים
(צילום: shutterstock)
אם תרצו טיסות קצת יותר משתלמות – מצאנו טיסה לוורשה למשך שלושה לילות עם חברות הלואו-קוסט וויז אייר וריינאייר במחיר של 73$. תוכלו גם להגיע לאירופה הקלאסית כשטיסה לווינה תעלה $81 בלבד, גם עם וויז אייר. כאמור, בתקופה זו בשנה הטמפרטורות מתחילות לטפס אט אט וביקור בערים אלו כבר נעשה נעים יחסית לחורף הקר. אם תעדיפו יעד יותר זול לקניות תוכלו לנסוע לקרקוב, גם עם וויז אייר, לשלושה לילות תמורת 98$.
ואם בערים קלאסיות עסקנו, תוכלו גם להגיע לבודפשט היפה תמורת 109$, תוכלו לשלב בין שתי חברות הלואו-קוסט ולהגיע לשלושה לילות ואף יותר. ריינאייר תוכל גם להטיס אתכם לבריסל לנופש של ארבעה לילות עם קצת בירה טובה אם תחליטו להיפרד מ-119$.
אינפו
אפשרויות נוספות שיתנו לכם להרגיש קצת אירופה הן טיסה לבוקרשט, אליה יש גמישות רחבה מאוד בזמני הטיסות עקב לא פחות מארבע חברות לואו-קוסט שמתפעלות קווים במחירים של החל מ-$160. כמו כן, גיאורגיאן איירליינס מתפעלת טיסות לטביליסי תמורת 174$.
את הטיסה השווה ביותר שמרנו לסוף – שילוב בין אל-איטליה לראיינאייר יוכל להביא אתכם לסוף שבוע ארוך ברומא, מיום חמישי הישר אל יום הבוחר, ארבעה לילות, ב-185$, אז מה דעתכם, מוכנים לקצת פסטה ויין טוב?
שימו לב, למרות שמדובר במחירי טיסות הלוך ושוב, הטיסות של ריינאייר ו-וויזאייר אינן כוללת שליחת מזוודה לבטן המטוס. על מנת להוסיף אותן יש לשלם תשלום נוסף באתר החברות. אנו מעודדים אתכם לטוס וליהנות מהחופש, אבל באותה מידה גם לחזור ולממש את זכות ההצבעה שלכם.
מתכוונים לטוס בקרוב ויש לכם הצעות נוספות? הייתם בחופשה שווה במיוחד ואתם חייבים לשתף? עקבו אחרי ynet חופש בפייסבוק ובאינסטגרם. הגיבו ותייגו אותנו, ואולי החופשה שלכם תופיע ממש כאן אצלנו בתוכנית.