2 צפייה בגלריה
רודוס
רודוס
חוזרים לרודוס
(צילום: שאטרסטוק)
בשורה משמחת לקראת החגים: הרשויות ביוון הודיעו היום (ב') לחברות התעופה בישראל כי ניתן לטוס גם לאי רודוס ללא צורך בבידוד - בהלוך ובחזור. בכך, האי רודוס מתווסף לרשימת היעדים ביוון אליהם ניתן להגיע בטיסות ישירות מישראל.
כמו בשאר יעדי יוון, הנוסעים יצטרכו להציג בכניסה לרודוס בדיקת קורונה באנגלית שנעשתה 72 שעות לפני הטיסה, להירשם באתר היווני ולהירשם באתר משרד הבריאות.
התיירים הישראלים חוזרים ליוון: ריאיון עם בעל מלון בכרתים ומדריך טיולים בסלוניקי קרדי
(צילום: אורי דוידוביץ)
חברת ישראייר תחל להפעיל טיסות לאי לקראת חגי תשרי החל מ-16.9.20. זאת לצד שני יעדים נוספים אליהם מטיסה החברה כבר עכשיו: סלוניקי ואתונה.
מבדיקה שערכנו לא מצאנו, נכון לעכשיו, טיסות נוספות אל יעדים אלו - לא באתרי החברות הישראליות שכידוע לא חזרו לפעילות עדיין וגם לא עם חברת אגיאן היוונית, שמטיסה מכאן אל יעדים אחרים ביוון כמו: אתנוה, סלוניקי, כרתים וקורפו.
עם זאת, מנציגות אגיאן בישראל נמסר ל-ynet כי בחגים יחלו טיסות צ'רטר (שכר) של החברה לכרתים ולרודוס.

מחירים

מחירי טיסה בלבד יחלו מ-279 דולר. חבילה לארבעה לילות במלון "אקטי אימפריאל" ברמת חמישה כוכבים על בסיס הכל כלול – עם יותר פריטים בחינם מהקונספט הרגיל, תעלה החל מ-599 דולר.
2 צפייה בגלריה
מלון אקטי רודוס
מלון אקטי רודוס
מלון אקטי אימפריאל. רודוס
(אתר המלון)
חבילות נופש נוספות: מחיר חבילה הכוללת טיסות ואירוח במלון BELAIR ברמת ארבעה כוכבים, שלושה לילות מ-17.10.20, על בסיס חצי פנסיון - החל מ-340 דולר.
חבילה למלון VIRGINIA FAMILY SUITES ברמת ארבעה כוכבים, הכוללת טיסות ושהייה של שלושה לילות מ-16.9.20 על בסיס הכל כלול תעלה החל מ-404 דולר.
גם "השטיח המעופף" הודיעו שיפתחו את הקו לרודוס החל מ-17.9.20.
מחיר לזוג עם שני ילדים בחדר במלון "רודוס פאלאס" בין התאריכים 20-24.9.20, על בסיס חצי פנסיון 449 דולר לאדם.
"אנו שמחים שיעד פופולרי נוסף נפתח לישראלים ללא הצורך בחובת בידוד, מחירי הטיסות והחבילות אטרקטיביים מאוד בהשוואה לאשתקד", אומר גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והפרסום של ישראייר.
המחירים אכן ירדו בכ-30 אחוזים לעומת מחירי חבילות הנופש ליעד זה בתקופת החגים שנה שעברה.
אורן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף אמר: "אנחנו שמחים שכעת גם היעד הכי אהוב על הישראלים - רודוס, מצטרף לבורגס אליו אנו כבר הוצאנו טיסות מלאות. הישראלים התגעגעו לנפוש מעבר לים ואנחנו שמחים לחזור ולהביא ללקוחות שלנו את אותם יעדים מבוקשים במחירים ובתנאים נוחים ומשתלמים לחגים".

חולה קורונה בטיסה לארץ מבורגס

בשורה פחות משמחת היא אודות מקרה קורונה שנמצא על טיסה חזרה לארץ מבולגריה.
משרד הבריאות מעדכן על חולה קורונה שחזר מבורגס (בולגריה) לישראל, בטיסה של חברת אייר בולגריה. מספר טיסה –fb6081 בתאריך 30.8.20 מבורגס לתל-אביב. המראה בשעה 14:00, נחיתה בשעה 16:30.
נוסעי הטיסה מתבקשים להיכנס לבידוד עד לתאריך 13/9/20 לפי הנחיות משרד הבריאות, המופיעות בקישור.