הדרך ליוון נעשית זולה יותר: השנה מסתמן שהטיסות ליוון יהיו זולות מתמיד, שכן חברות הלואו-קוסט שפועלות כבר מספר שנים בארץ, פותחות לראשונה קווים אל השכנות יוון וקפריסין. כפי שפרסמנו לפני חודש - וויזאייר הכריזה לראשונה על קווים מוזלים מישראל לאיים מבוקשים ביוון וגם לקפריסין, אחריה הגיעה גם ריינאייר האירית שהצטרפה לחגיגה עם מחירים אף זולים יותר.
כל מה שאתם צריכים לדעת על טיסות ליוון ולקפריסין
(צילום: שמוליק דודפור)
כעת מודיעה וויזאייר, חברת הלואו-קוסט ההונגרית, על הרחבת הפעילות בין ישראל לאיי יוון ומשיקה עוד שני קווים שיפעלו בחודשי הקיץ: לזקינטוס ולקורפו.
הקווים החדשים מתווספים לארבעת הקווים שכבר השיקה החברה במהלך החודש: רודוס, כרתים, מיקונוס וסנטוריני. הקו לקורפו יחל לפעול ב-12.6.21 והקו לזקינטוס ב-13.6.21. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר החברה.
5 צפייה בגלריה
המים הצלולים של קורפו
המים הצלולים של קורפו
קו חדש וזול לקורפו עם וויזאייר
"עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו", נמסר מהחברה.
וויזאייר היא לא חברת הלואו-קוסט היחידה כאמור, שתחל להטיס ישראלים ליוון הקיץ. ריינאייר הוסיפה קווים לראשונה מישראל אל היעדים ביוון: סלוניקי, אתונה, סנטוריני ואל פאפוס שבקפריסין.

מה המחירים?

בבדיקה שערכנו: טיסה לסנטוריני עם וויזאייר באמצע יוני תעלה לכם 319 שקלים רק לכיוון אחד, עלות טיסת החזור מתחילה ב-319 שקלים ומגיעה עד לכ-529 שקלים לאדם. סך הכל 848 שקלים לאדם.
5 צפייה בגלריה
מחירי טיסות וויזאייר לסנטוריני
מחירי טיסות וויזאייר לסנטוריני
מחירי טיסות וויזאייר לסנטוריני
(מתוך אתר החברה)
5 צפייה בגלריה
מחירי טיסות ריינאייר לסנטוריני
מחירי טיסות ריינאייר לסנטוריני
מחירי טיסות ריינאייר לסנטוריני
(מתוך אתר החברה)
באתר של ריינאייר מצאנו טיסות לאותו יעד מבוקש רק החל מיולי, שם טיסת הלוך תעלה 56.99 ליש"ט שהם 262 שקלים ובחזור תשלמו 79.99 ליש"ט שהם 367 שקלים. סך הכל 629 שקלים לאדם.
טיסות ליוון ולקפריסין - השוואת מחירים

הקרוז מחיפה ליוון יוצא לדרך

וישנה עוד דרך שתוכלו להגיע הקיץ ליוון ישירות מישראל והיא דרך הים. תאגיד השיט העולמי רויאל קריביאן הודיע אמש (יום ד') שהספינה החדשה "אודיסאה", סיימה את הכנותיה והיא בדרכה לישראל. מדובר על הפעם הראשונה שהחברה מקבעת בסיס בישראל, מה שאומר שהספינה "אודיסאה" תצא לקרוז מחיפה ותחזור לחיפה, ולא רק תעבור בנמל כחלק מהמסלול שלה, כפי שדיווחנו לראשונה לפני חודש בדיוק.
החל ממאי הקרוב ולאורך תקופת הקיץ והחגים, הספינה תצא למסלולי שיט של שלושה ועד שבעה לילות מנמל חיפה לאיים היווניים: רודוס, סנטוריני, מיקונוס, חאניה, אתונה ולימסול שבקפריסין.
5 צפייה בגלריה
ספינת "אודיסאה" שתפליג לראשונה מחיפה חיפה וחזרה
ספינת "אודיסאה" שתפליג לראשונה מחיפה חיפה וחזרה
ספינת "אודיסאה" שתפליג לראשונה מחיפה ליון, קפריסין וחזרה לחיפה
(מתוך אתר royalcaribbean)
עם סיום ההכנות, שבוצעו בגרמניה על ידי חברת Meyer Werft, נכנסה הספינה באופן רשמי למצבת הספינות של רויאל קריביאן, והיא הספינה ה-25 של תאגיד השיט העולמי.

מה המחירים?

בבדיקה באתר החברה, שם כבר החלה המכירה לקרוזים, מצאנו מחירים שונים. הפלגה בחודש יוני של שני לילות תעלה החל מ-455 דולר לאדם, הפלגה לשלושה לילות החל מ-655 דולר לאדם והפלגה לחמישה לילות תעלה החל מ-1,050 דולר לאדם. כאשר מחיר ללילה בממוצע עומד על כ-250 דולר לאדם.
באתר מצוין כי אורח שני יקבל הנחה של 60 אחוזים עם זאת יש לשלם מקדמה ללא החזר.

מה מחכה לאורחים על הספינה?

לדברי החברה, תהיינה 12 פעילויות חדשות, בהן: שתי בריכות ענקיות מתחת לכיפת השמיים עם מגלשות וחוויות מים, מתחם מקורה וחיצוני עבור פעילות ספורטיבית, כולל משחקיית ארקייד, מגוון רחב של מסעדות במספר סגנונות כמו מסעדת ה-Teppanyaki – מסעדת אסייתית בסגנון יפני, וה-Giovanni’s Italian Kitchen & Wine Bar האיטלקית, ועוד.
5 צפייה בגלריה
אוניית אודיסי אוף דה סיז Odyssey Of The Seas של חברת רויאל קריביאן
אוניית אודיסי אוף דה סיז Odyssey Of The Seas של חברת רויאל קריביאן
מבט-על על ספינת "אודיסאה" של רויאל קריביאן
(צילום: Royal Caribbean)
הספינה החדשה של רויאל קריביאן שוקלת 169 אלף טונה, אורכה 347 מטרים ורוחבה 41 מטרים. רויאל קריביאן אינרטנשיונל פועלת בים כבר יותר מ-50 שנה. הקרוזים של החברה מגיעים לקצת יותר מ-270 יעדים ב-72 מדינות בשש יבשות, כולל האי הפרטי של רויאל קריביאן באיי הבהאמה – Perfect Day at CocoCay ועכשיו כאמור, מגיעה גם לישראל.