פרד במחלקה הראשונה
(Facabook / Fred-Mini Service Horse)

זה די נדיר לראות סוס ננסי במטוס, וזה נדיר עוד יותר לפגוש אותו במחלקה הראשונה – אבל זה בדיוק מה שקרה מוקדם יותר החודש כאשר סוס נחייה בשם פרד טס בטיסה פנימית בארצות הברית עם רוניקה פורס הבעלים שלו.
פורס סיפרה לאתר ה"אינסיידר" האמריקני כי היא טסה לחופשה מהעיר גרנד רפידס שבמישיגן לעיר אונטריו שבקליפורניה כשבדרך היא עשתה קונקשן בדאלאס. "קניתי לנו שני כרטיסי מחלקה ראשונה באמריקן איירליינס כי זו הייתה הטיסה הראשונה שלנו ורציתי שלפרד יהיה הרבה מקום ושלא נטריד נוסעים אחרים".
2 צפייה בגלריה
סוס הנחייה הננסי פרד טס במחלקה ראשונה
סוס הנחייה הננסי פרד טס במחלקה ראשונה
רוניקה פורס ביחד עם פרד
(Facabook / Fred-Mini Service Horse)
פרס, סוס ננסי שאומן במיוחד כדי לשמש חיית נחייה, לבש במהלך הטיסה בגד מיוחד שנועד להגן על נוסעים שאלרגים לסוסים. פורס סיפרה כי הוא התנהג למופת במהלך הטיסה: "פרד היה מלאך, והתנהג כאילו הוא טס כבר אלפי פעמים בעבר. הוא התנהג כמו חיית נחייה משולמת".
לאחר כשבוע טסו השניים באותו מסלול בחזרה למישיגן וגם אז הסוס התנהג למופת. "נוסע אחד אמר לי שהוא טס מיליון מיילים בחייו אבל מעולם לא עם סוס במטוס", סיפרה פורס, "הוא הוסיף וציין שפרד הוא חיית הנחייה שהתנהגה הכי יפה שהוא אי פעם ראה במטוס".
אחד מהטייסים בצילום למזכרת:

ארזתם לבד?
נזכיר כי בחודש שעבר דיווחנו על ארנבת בשם קוקו שטסה עם הבעלים שלה טאקטקט אוגאווה (32) בחברת יונייטד איירליינס מסן פרנסיסקו ליפן. "חשבתי שזה יהיה מאוד נחמד מצד הדיילים להרשות לה לשבת במושב לידי, ולהביא לה פינוקים במהלך הטיסה", אמרה אוגאווה. "היא הייתה מאוד סקרנית וקיפצה קצת, אבל בסך הכל היא הייתה מאוד רגועה על אף שהייתה בסביבה לא מוכרת עם עוד אנשים מסביב.
2 צפייה בגלריה
קוקו הארנבת במחלקת עסקים
קוקו הארנבת במחלקת עסקים
קוקו החמודה
(צילום: Takako Ogawa)
נושא חיות הנחייה במטוסים עלה לאחרונה לכותרות בארצות הברית לאחר שמשרד התחבורה האמריקני הודיע על כוונתו להגביל את סוגי החיות שיורשו לטוס עם נוסעים לכלבים בלבד.