2 צפייה בגלריה
תערוכת IMTM 2020
תערוכת IMTM 2020
תערוכת IMTM בשנה שעברה בתל אביב
תערוכת התיירות השנתית הגדולה ביותר במזרח התיכון IMTM 2021 - International Mediterranean Tourism Market - נערכת בימים אלה בגרסה וירטואלית, זאת בשל המגבלות של מגפת הקורונה. עשרות מדינות כבר נרשמו לתערוכה שתימשך עד 16 ביוני. בהמשך, ב-15 ביוני, תיפתח באקספו תל אביב התערוכה הפיזית למשך יומיים, ממש כמו בזמנים שלפני הקורונה.
ממארגני התערוכה נמסר כי "כדי לקדם באופן מהיר ומיטבי חיבורים בינלאומיים של ישראל עם העולם וחיבורים עסקיים בתוך ישראל, בימים אלו, מציגי התערוכה זוכים להתחיל את המפגשים המקדימים באופן וירטואלי ולסגור חלק מן העסקאות החשובות לקראת הקיץ, כבר היום. בין המדינות המשתתפות: אבו-דאבי, אוזבקיסטן, סלובניה, פורטוגל, מרוקו, פיליפינים, קפריסין, הרפובליקה הצ'כית ועוד. התערוכה, שבה ישתתפו אנשי עסקים, בעלי מלונות, וחברות טיסה, צפויה להוות אבן דרך מרכזית בחזרה לשגרה של ענף התיירות".
אייל שמואלי, מיוזמי התערוכה, אמר כי "אחרי שנה שלמה בה הקורונה השביתה את המשק ואת התיירות בפרט, אנחנו הראשונים לקיים תערוכת תיירות וירטואלית, וביוני הקרוב גם תערוכה פיזית, שצפויות להחיות את הענף. כל התחזיות מציגות שהתיירות תחזור לפעילות מלאה כבר ביוני ובכירים בענף המקומי והבינלאומי יסגרו את העסקאות הראשונות שלהם בתערוכה".
(תערוכת התיירות הווירטואלית)
2 צפייה בגלריה
תערוכת IMTM 2020
תערוכת IMTM 2020
מתחילים וירטאולי ועוברים לשטח. IMTM
מארגני התערוכה ציינו כי "על פי הנתונים האחרונים של ארגון התיירות העולמי, בין החודשים ינואר לאוקטובר 2020, נרשמה ירידה תיירותית דרסטית של 900 מיליון תיירים בעולם, בהשוואה לשנה שעברה באותה התקופה ב-2019. ירידה זו מתבטאת בהפסד של 935 מיליארד דולר בהכנסות מתיירות בינלאומית, גידול של פי 10 מתקופת המשבר הכלכלי ב-2009. יחד עם זאת, נתונים מעודדים שהציגו בבנק אוף אמריקה, מצביעים על התאוששות בענף התעופה בזכות החיסונים ובזכות כך, גם התאוששות התיירות כפועל ישיר שצפויה להיות ביוני עם פתיחתה של חופשת הקיץ".
התערוכה נערכת על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ובחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.
היא מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי. לאתר האינטרנט של IMTM 2021 - הקליקו.