7 צפייה בגלריה
הבריכה החיצונית
הבריכה החיצונית
אחרי ציפייה ארוכה: המלון המפואר בדרום הארץ נפתח לציבור
(צילום: Six senses)
רשת בתי המלון הבינלאומית סיקס סנסס (Six Senses) משיקה את פעילותה בישראל ומודיעה היום (יום ב') על פתיחת המלון הראשון שלה בארץ. המלון ייפתח רשמית ביום חמישי הקרוב 5.8.21 בישוב שחרות הדרומי שבחבל אילות. זאת לאחר שהיה אמור להיפתח באביב האחרון אך בעליו החליטו להמתין עם הפתיחה. מדוע? על כל נרחיב בהמשך.
הריזורט - Six Senses שחרות, יכלול 60 סוויטות ווילות פרטיות ומבודדות, חלקן ממש על קצה המצוק. מי שמכיר את הרשת והיה מספיק בר מזל כדי להתארח באחד ממלונותיה בחו"ל יודע שמדובר באחת מהרשתות בעלות השם, השירות, העיצוב, הקולינריה והספא מהטובים בעולם.
בתוך כך, Six Senses שחרות יכלול גם מתחם ספא יוקרתי בארץ, המבוסס על Integrated Wellness - הגישה הכוללת והחדשנית של הרשת. גישה שמבוססת על עקרונות המניעה של הרפואה המזרחית והשפעות מערביות.
על החוויה הקולינרית במלון יהיה אחראי השף אמיר כלפון, בעל ניסיון רב בהסעדה בענף המלונאות. וכמו בספא גם בתחום הזה, "השפים של Six Senses פועלים לפי עקרונות ה-Wellness והבריאות של הרשת העולמית, תוך שהם יוצרים ארוחות נטולות תוספים המבוססות על תוצרת טרייה ומקומית", נמסר מהרשת בארץ. המלון מקבל גם ילדים, להם יש גם בריכת ילדים וחדר פנאי במיוחד עבורם.

"לתת למדבר לחלחל באורחים פנימה"

אחד מבעלי המלון הוא איש העסקים הישראלי והיזם החברתי, רוני דואק. לפי מקורבים וגורמי תיירות באזור, המלון אירח חברים ובני משפחה קרובים לדואק כאורחים ראשונים בחודשים האחרונים. אך כעת כאמור, המלון מוכן לפתיחה הרשמית ולקבלת הציבור הרחב.
המלון נבנה על ידי צוות מקומי של יוצרים ואמנים שמתמחים בבנייה מדברית, כל אחד בסוג אחר של חומר טבעי – עץ, אבן, ברזל וטיח. בחירת החומרים ושיטות העבודה במלון נבעו מאידיאולוגיה ומרצון לשמר מסורות עתיקות בנות אלפיים שנה של בנייה באבן ושימוש בחומרים ממוחזרים, כך נמסר מדוברות המלון.
7 צפייה בגלריה
הבריכה המקורה בריזורט
הבריכה המקורה בריזורט
הבריכה הפנימית בריזורט
(צילום: עמית גירון)
7 צפייה בגלריה
אזור הפיקניק
אזור הפיקניק
אזור הפיקניק
(צילום: Six senses)
7 צפייה בגלריה
חדר שינה באחת הסוויטות במלון
חדר שינה באחת הסוויטות במלון
חדר שינה באחת הסוויטות במלון
(צילום: עמית גירון)
7 צפייה בגלריה
חדר טיפולי הוולנס בספא
חדר טיפולי הוולנס בספא
חדר טיפולי הוולנס בספא
(צילום: Six senses)
"הודות למיקום המרוחק, אתר Six Sense שחרות מבטיח בדידות אינטימית במטרה לנתק את האורחים משגרת חייהם, להגיש להם מנות גדושות של טבע, נוף, אוויר ואווירה ולתת למדבר לחלחל בהם פנימה. אחד הנכסים המובהקים של המקום, הוא המרחב הפתוח ורחב הידיים, תנאי הכרחי שעונה על תקני האירוח והבטיחות של התקופה הנוכחית", נמסר עוד מנציגות הרשת בארץ.
"Six Senses שחרות הוא אבן דרך משמעותית אפילו עבור הרשת, המורגלת באיתור מיקומים אסטרטגיים ייחודיים ברחבי העולם" אמר מנכ"ל המלון, תומס פלביאר. "אחרי חודשים של ציפייה, אני נרגש במיוחד לקראת הפתיחה הקרובה. המלון מחזק את ערכי הקיימות ברשת, בהיותו מלון בעל מודעות אקולוגית ראשונה במעלה, ורגישות לסביבה המקומית. Six Senses שחרות מגיש סטנדרט אירוח מודרני, לצד חשיפה למסורות מדבריות שהשתמרו עוד מימי הנבטים. הצוות שלנו נלהב ומחכה ליצור עבור האורחים שלנו חוויית אירוח יוצאן דופן, באווירה הלקוחה מימי התנ"ך", הוסיף המנכ"ל.

מה המחיר עבור פינוק ששת החושים?

החלק הפחות מפנק כאן הוא המחיר והוא מסתמן כאחד הגבוהים בארץ. בבדיקה שערכנו עבור סוף השבוע הקרוב עם פתיחת המלון, מחיר ממוצע של לילה לחדר נע בין 4,000 ל-4,500 שקלים - יש לזכור שאומנם מדובר באוגוסט אבל אלו גם מחירים ראשוניים של מלון שרק נפתח והם כמובן עוד צפויים לעלות.
כך למשל חופשה בתאריכים 7.8 עד 11.8 תעלה לזוג ב"סוויטה פנורמית", בין 16 אלף שקלים לכ-18 אלף שקלים עבור ארבעה לילות. המחיר כולל ארוחת בוקר.
אם תרצו להתפנק יותר ולהתארח בווילה עם בריכה פרטית, אז תיפרדו כבר מסכומים בגובה של כ-30 אלף שקלים עבור ארבעה לילות לזוג, כולל ארוחת בוקר.
7 צפייה בגלריה
מחיר בסוף השבוע הראשון של המלון
מחיר בסוף השבוע הראשון של המלון
מחיר בסוף השבוע הראשון שבו נפתח המלון
(מתוך אתר המלון)
7 צפייה בגלריה
מחיר לזוג בסוכות
מחיר לזוג בסוכות
מחיר לזוג בסוכות
(מתוך אתר המלון)
עניין מוזר שעלה בבדיקה באתר הרשת הוא שאין אפשרות להזמין נופש שמתחיל בימי חמישי או שישי בכל חודש אוגוסט. כמו כן גם לא ניתן להזמין חופשה במהלך ראש השנה הקרוב. אם תרצו להזמין חופשה בסוכות, ישנה דרישה של מינימום שלושה לילות. אז המחיר יעלה בין 13 אלף שקלים לזוג בחדר הכי "צנוע" באתר לבין 26 אלף שקלים בווילה עם הבריכה הצמודה.