נוסעים בטיסת קוואנטס מסידני לטוקיו חוו רגעי מבוכה ממושכים כאשר סרט, אשר מוגדר למבוגרים בלבד (R-rated), הוקרן על כל המסכים במטוס.
קדימון של הסרט "המושב האחורי"
( באדיבות סרטי יונייטד קינג)

על פי דיווח ב"דיילי מייל" האוסטרלי, בשל תקלה טכנית הנוסעים לא היו יכולים לבחור סרטים באופן אישי במסכים שלהם, וכדי להתמודד עם הבעיה הצוות בחר להקרין לכולם את הסרט "המושב האחורי" (Daddio), שמומלץ מגיל 17 ומעלה, בכיכובם של דקוטה ג'ונסון ושון פן. על פי הדיווח, הבחירה נעשתה לאחר משאל זריז בקרב הנוסעים.
הסרט עוסק באישה צעירה ששבה הביתה לניו יורק ויוצרת קשר עם נהג המונית שאוסף אותה משדה התעופה. במהלך הנסיעה השניים צוללים לשיחה חושפנית על מערכות יחסים מהעבר, מין, אובדן ועוד, והוא כולל סצנות עירום ותכנים מיניים.
1 צפייה בגלריה
מתוך "המושב האחורי"
מתוך "המושב האחורי"
השחקנית דקוטה ג'ונס בסצנה מתוך "המושב האחורי"
(צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג)
באתר ה"אינדיפנדנט" הבריטי ציטטו תגובות של נוסעים שסיפרו ברדיט על התקרית. "אי אפשר היה לעצור או לכבות את זה", כתב אחד מהנוסעים. גולש אחר הוסיף: "הסרט היה לחלוטין בלתי הולם. הוא מכיל עירום והרבה סקסטינג (שליחת הודעות טקסט או תצלומים בעלי אופי מיני באמצעות טלפונים ניידים) – מהסוג שאתה יכול לקרוא את הטקסט על המסך ללא צורך באוזניות.
הסרט הוקרן במשך כשעה עד שהוחלף לתוכן הולם יותר לילדים ."זה היה מאוד לא נוח לכולם", סיפר אחד מהנוסעים. "במיוחד למשפחות עם ילדים".
דובר של חברת התעופה אמר לאתר החדשות האוסטרלי כי החברה בודקת כיצד נבחר הסרט שנבחר. "הסרט היה בבירור לא ראוי לשידור לכל המטוס ואנחנו מתנצלים בכנות בפני הלקוחות", מסר הדובר. "כל המסכים שונו לסרט ידידותי למשפחה למשך שאר הטיסה, שזה הנוהל הרגיל שלנו למקרים הנדירים שבהם לא ניתן לבחור סרטים באופן אישי".