נוסע שטס לראשונה בחייו התרגש באופן מוגזם מהאירוע וקעקע על ידו את מספר הטיסה מנאפולי לפאלרמו. צוות הרשתות החברתיות של חברת הלואו-קוסט איזיג'ט התרגש גם הוא מהמחווה ופרסם בעמוד הפייסבוק של החברה צילום של היד המקועקעת עם הכיתוב "אתה אף פעם לא שוכח את הטיסה הראשונה". אם הקעקוע מזכיר לכם את המספרים שקועקעו על ידי האסירים במחנה הריכוז אושוויץ, אתם לא היחידים.
מפעילי הרשתות החברתיות של איזיג'ט ככל הנראה לא היו מודעים לקונוטציה שתעורר התמונה. לאחר הפרסום התקבלו תגובות זועמות רבות והתמונה נמחקה מהעמוד הרשמי של החברה.
1 צפייה בגלריה
צילום מסך של הפוסט שאיזיג'ט פרסמה - ומחקה
צילום מסך של הפוסט שאיזיג'ט פרסמה - ומחקה
צילום מסך של הפוסט שאיזיג'ט פרסמה - ומחקה
(מתוך Twitter)
אולם, צייצן ישראלי בשם יונתן סיווה הספיק לעשות צילום מסך לפוסט ופרסם את התמונה בחשבון הטוויטר שלו. צילום המסך הפך לוויראלי וגרף יותר מ-34 אלף פברוטים (המקבילה של לייקים בטוויטר) ויותר מ-2,000 שיתופים.
איזיג'ט, אחת מחברות התעופה הכי פעילות בנתב"ג, מיהרה לפרסם הודעה לתקשורת ולהסביר שמדובר בטעות, אך ברשת תגובות הגולשים המשיכו לבקר אותה בחריפות. "להשוות את הטיסות הזולות שלכם למחנות השמדה עמוסים זו דרך מאוד מעניינת לפרסם", כתב אחד מהמגיבים הרבים בטוויטר.
מחברת איזיג'ט נמסר: "למרות שמדובר בתמונה אמיתית של לקוח שחגג את הטיסה הראשונה שלו איתנו, אנו מבינים את הרגישות שבעניין ולכן החלטנו להסיר את הפוסט. אנו מצטערים על כל פגיעה שנגרמה שלא במכוון כתוצאה מהפוסט הזה".