כשביקרנו בקרפטוס לפני מגפת הקורונה
(אסף קוזין)

הטיסות הישירות לאי היווני קרפטוס יחודשו בחודש יוני לאחר הפסקה של יותר משנתיים בשל מגפת הקורונה. קרפטוס הוא אי קטן ששוכן בין רודוס לכרתים ונחשב לגן עדן זואולוגי-בוטני. שלא כמו האיים היווניים המוכרים יותר – כרתים, רודוס, מיקונוס ועוד – קרפטוס הוא אי קטן, הררי מאוד, עם כבישים רעועים ומפותלים. יש קומץ מלונות איכותיים ותיירים רבים לנים בדירות שהתושבים המקומיים משכירים.
חברת איילה נסיעות מקבוצת איילה טורס, המשווקת הבלעדית של האי היווני קרפטוס בישראל, תציע חבילות נופש עם טיסות שכר ישירות על בסיס דו-שבועי שיבוצעו במטוסי חברת ארקיע. הטיסה הראשונה צפויה לצאת ב-3 ביוני ובמרכזי ההזמנות של החברה כבר נרשמו ביקושים.
חבילות הנופש יהיו לשלושה, ארבעה, או שבעה לילות בבתי המלון אלימונדה וקוסטנטינוס (5 כוכבים) במלון הבוטיק המשפחתי מדיטרניאן. המחיר: החל מ-419 אירו לאדם.
4 צפייה בגלריה
חוף אצ'טה
חוף אצ'טה
חוף אצ'טה היפה
(צילום: shutterstock)
4 צפייה בגלריה
ברוכים הבאים לקרפטוס
ברוכים הבאים לקרפטוס
ברוכים הבאים לקרפטוס
(צילום: shutterstock)
4 צפייה בגלריה
(צילום: שירי הדר)
4 צפייה בגלריה
כפר יווני בקרפטוס
כפר יווני בקרפטוס
כפר יווני בקרפטוס
(צילום: תמי אברהם)
באי יש אזור אחד מרכזי, שם גם מתרכזים חיי הלילה עם טברנות, ברים, מדרחוב ודוכני רחוב. מומלץ לשכור רכב ולעשות טיולים יומיים בכפרים השונים שחלקם נותרו אותנטיים, בבתי בד, ובנקודות תצפית. עוד על הפרק: שלל פעילויות פנאי מגוונות החל מספורט אתגרי, כגון טיפוס על הר לאסטוס המתנשא לגובה של 1,215 מטר, גלישת גלים, הליכה במערות נטיפים וטיול באתרים ארכיאולוגיים.
עמוס סרי-לוי, מנהל פיתוח עסקי בחברת איילה נסיעות, אמר כי "במרחק טיסה של שעה וקצת נחשף התייר הישראלי לאחד האיים האותנטיים שיש ליוונים להציע. נופים וחופים עוצרי נשימה לצד תרבות ואווירה יוונים אמיתיים. לאוהבי הטבע השלווה הרוגע ושמחת החיים מומלץ להגיע לקרפטוס".