חברת הלואו-קוסט הספרדית וולינג איירליינס ביטלה אמש את טיסתה מתל אביב לעיירת הנופש הספרדית יורט דה מאר, לאחר ששני צעירים ישראלים עישנו בתא הנוסעים. הקברניט החליט על ביטול הטיסה, וטיסה חלופית שנקבעה להיום (א') בערב בוטלה גם כן אחר הצהריים.
1 צפייה בגלריה
מטוס של חברת וולינג איירליינס, ארכיון
מטוס של חברת וולינג איירליינס, ארכיון
מטוס של חברת וולינג איירליינס
(צילום ארכיון: shutterstock)
רעות מזרחי (18), שהייתה אמורה לטוס עם החברה הספרדית, סיפרה בשיחה עם ynet כי היא וחברותיה חיכו בנתב"ג מאז אתמול, בעוד שנוסעים אחרים עזבו את שדה התעופה בכעס במהלך היממה האחרונה.
לדבריה, במטוס היו כ-120 צעירים לפני צבא וכולם נענשו בגלל השניים שעישנו בניגוד לנהלים. "אני והחברות שלי תקועות כאן ומחכות לפתרון", אמרה מזרחי. "אנחנו רוצות להגיע למסיבה ששריינו לה מקומות מראש, וגם סגרנו מקומות לינה. למה כולנו נענשים באופן קולקטיבי, המשטרה מעורבת, שיטפלו רק בשניים ויתנו לכל השאר לטוס".
רעות וחברותיה סיפרו כי רכשו את חבילת הנופש דרך חברת קשרי תעופה שלא מספקת להם מענה. "שילמנו הרבה כסף וכל כך חיכנו לחופשה הזאת אחרי הבגרויות, אנחנו שוכבות כאן על הספסלים בשדה התעופה ומחכות לנס.
מחברת קשרי תעופה נמסר: "על פי דיווח מחברת התעופה וולינג, בשל התפרעות קיצונית של מספר נוסעים בטיסה טרם המראתה, הזמין קברניט הטיסה משטרה ומסרב להטיס חלק מנוסעי הטיסה. הנוסעים יופנו לחברת וולינג להמשך הטיפול".
מחברת וולינג איירליינס טרם נמסרה תגובה.