2 צפייה בגלריה
מאלגה, ספרד
מאלגה, ספרד
מאלגה, ספרד
(צילום: shutterstock)
חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (ה') על היעדים החדשים שלה לאביב ולקיץ 2023. גולת הכותרת: טיסות ישירות ובלעדיות לעיר הנמל הספרדית היפה מאלגה.
מאלגה שבדרום ספרד, מקום הולדתו של פאבלו פיקאסו והעיר החמישית בגודלה בספרד, היא נקודת יציאה לטיולים רבים בחבל אנדלוסיה ולחופי קוסטה דל סול בהם מרבייה, גרנדה, קורדובה, מיחאס וערים וכפרים רבים אחרים. זו העיר החמישית בגודלה בספרד.
הטיסה הראשונה תמריא ב-16 במאי. הטיסות יצאו פעם בשבוע בימי שלישי. מחיר כרטיס הלוך ושוב: החל מ-479 דולר. בנוסף, תשווק ישראייר חבילות נופש של טיסות ושבעה לילות למאלגה במחיר של החל מ-899 דולר לאדם במלון ארבעה כוכבים. משך הטיסה מישראל למלגה: חמש שעות ו-50 דקות.
2 צפייה בגלריה
חוף הים במאלגה
חוף הים במאלגה
חוף הים במאלגה
(צילום: shutterstock)
בנוסף, החל מעונת האביב ישראייר תתחיל לטוס לחאניה שבכרתים. מחיר כרטיס: החל מ-214 דולר לאדם. ניתן יהיה לרכוש גם חבילה של שלושה לילות במלון 5 כוכבים במחיר של החל מ-499 דולר לאדם. מחיר כרטיס בקו לנאפולי שבאיטליה – החל מ-322 דולר לאדם, או חבילה של טיסות וארבעה לילות במלון שלושה כוכבים – החל מ-599 דולר לאדם.
חופשה מפנקת בחאניה כרתים
(צילום: טל אמודאי)

ישראייר נכנסת גם לתחרות בקו לליסבון. כיום רק חברת התעופה הפורטגלית טאפ פועלת בקו זה לצד מספר טיסות מצומצם אל על. כלומר, נוצר מצב שבו אין כמעט תחרות בקו, ולכן המחירים גבוהים מהממוצע ליעדים במערב אירופה. בבדיקה שערכנו מצאנו כרטיס הלוך ושוב בסיסי עם טאפ בחודש אפריל במחיר של 790 דולר. בהודעה שפרסמה ישראייר נמסר כי מחיר הטיסה לליסבון יתחיל מ-580 דולר לכרטיס הלוך ושוב, כולל מסים.
(צילום: גלעד ילון)

הילה הרמולין-רונן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בישראייר, אמרה: "בסקרים שערכנו עלה כי הקהל הישראלי מעוניין ומתכנן להזמין את החופשות המשפחתיות בפסח ובחופשת הקיץ כבר עתה, על מנת להבטיח את המקומות בתאריכים המבוקשים, במחיר משתלם. במענה לצורך זה ישראייר הקדימה משמעותית את היערכותה בשדרה המסחרית והתפעולית ומציגה לראשונה לו"ז מתוכנן לכשנה מראש".

קו לואו-קוסט חדש לברצלונה

ובתוך כך, חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר הודיעה היום (ה') כי תשיק ב-9 בינואר קו ישיר מישראל לברצלונה שיכלול ארבע טיסות שבועיות. המחיר: החל מ-249 שקל לכרטיס בכיוון אחד ללא שליחת מזוודה לבטן המטוס. במקביל להשקת הקו לברצלונה תשיק החברה גם קו ישיר של שתי טיסות שבועיות לעיר סוצ'אבה שברומניה. הקו החדש מצטרף לרשת היעדים של וויזאייר ברומניה, ביניהם בוקרשט, יאשי וקלוז' נאפוקה.
ומה קורה בנתב"ג? ברשות שדות התעופה עדיין לא יכולים להעריך במספרים מדויקים כמה נוסעים יחלפו בנמל התעופה בחודש הקרוב, האחרון של 2022, אולם על ההערכות הצפי הוא שהכמות לא תעלה באופן משמעותי ותישאר סביב 60 אלף נוסעים ביום, כמחציתם בטיסות בינלאומיות שייצאו מהארץ.
בהכנת הכתבה השתתף רועי רובינשטיין