חברת איסתא הכריזה היום (ד') כי תשווק במהלך החודש לפחות שש טיסות מנתב"ג לניו יורק עם עצירה של 50 דקות לתדלוק באירלנד ללא ירידה מהמטוס במחיר של החל מ-1,115 דולר לכיוון, כולל כבודה במקל 20 ק"ג, טרולי במשקל של עד 7 ק"ג וארוחה כשרה.
2 צפייה בגלריה
בואינג 767 של חברת איסטרן איירליינס
בואינג 767 של חברת איסטרן איירליינס
בואינג 767 של חברת איסטרן איירליינס
(צילום: Karolis Kavolelis / shutterstock)
הטיסות, שיבוצעו על ידי חברת איסטרן איירליינס האמריקנית, יופעלו על רקע ביקוש גבוה במיוחד בקווים לארה"ב שנוצר בעקבות הפסקת הטיסות של החברות האמריקניות בקווים לישראל והעבודה כי אין כרטיסים פנויים בטיסות אל על.
המחיר אינו זול, אבל עדיף על האפשרויות האחרות - טיסות עם קונקשן באתונה או טיסה ללרנקה ומשם לאחד היעדים באירופה, ומשם טיסת המשך לניו יורק - סיפור שעולה לפחות 3,100 דולר לנוסע לשני הכיוונים. במילים אחרות, מדובר בפתרון למי שתקוע בניו יורק ורוצה להגיע הביתה, או למי שתכנן לצאת לחופשה שהזמין מראש לפני החגים באחת מהחברות הזרות שביטלה את טיסותיה לישראל.
בשלב הזה ניתן לרכוש כרטיסים לטיסות מתל אביב לניו יורק שיוצאות ב-10, 15 ו-28 באוקטובר. הטיסות מניו יורק לנתב"ג ממריאות ב-8, 13 ו-22 באוקטובר. משך הטיסה – כ-13 שעות. במהלך הימים הקרובים ייפתחו טיסות נוספות. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר איסתא ובמוקד הטלפוני של החברה 03-7777777.

מטוס חדש לאייר חיפה

בתוך כך, אייר חיפה הודיעה הבוקר (יום ד') כי קיבלה לידיה את המטוס השני. מדובר במטוס מדגם ATR 72-600, המצויד ב-72 מושבים. חברת התעופה הישראלית החדשה הודיעה כי בשל המצב הביטחוני בצפון הארץ תמשיך להפעיל את טיסותיה מנמל התעופה בן גוריון עד ל-26 באוקטובר לפחות.
2 צפייה בגלריה
שני מטוסי אייר חיפה
שני מטוסי אייר חיפה
שני מטוסי אייר חיפה
(צילום באדיבות אייר חיפה)
"החברה תפעיל לאחר יום הכיפורים טיסות בינלאומיות לקפריסין בלבד", נמסר בהודעת החברה. "לאחר יום הכיפורים ועד אחרי חג סוכות, בין התאריכים 14 ל-26 באוקטובר, אייר חיפה תפעיל ארבע טיסות בימי חול מטרמינל 3 שבנתב"ג ללרנקה שבקפריסין וחזרה.
"טיסות אייר חיפה בין נתב"ג ולרנקה, אשר ישמשו גם כטיסות 'חילוץ', יתומחרו במחיר התחלתי של $119 לכיוון מלרנקה לנתב"ג ו-$199 לכיוון מנתב"ג ללרנקה, כפוף לזמינות המושבים. נוסעים שהזמינו טיסות בין חיפה וקפריסין בתאריכים 26-14 באוקטובר יעודכנו על העברת הטיסות לטרמינל 3 בנתב"ג. טיסות החברה מנתב"ג לנמל התעופה הבינלאומי רמון ימשיכו במתכונת של שתי טיסות יומיות לכל כיוון במחיר של 99 שקל לכיוון עד ערב יום הכיפורים (11.10.24) ויחודשו עם תחילת הפעילות מחיפה.
"החברה מציעה גמישות רבה, גם בימי שגרה, בכל רכישה של כרטיסי הטיסה ומאפשרת ביטול תמורת קרדיט לרכישה עתידית או שינוי מועד הטיסה עד 24 שעות לפני ההמראה באמצעות 'ניהול ההזמנה' באתר החברה".