היצע הקווים ליוון גדל. חברת סאן דור מקבוצת אל הודיעה הבוקר (יום ד') כי היא מוסיפה שני קווים חדשים לסנטוריני ולחצי האי פלופונס. יעדים אלה מצטרפים לשני הקווים החדשים שהחברה תחל להפעיל השבוע לקפלוניה ולכרתים (סיטיה).
6 צפייה בגלריה
קלמטה, יוון
קלמטה, יוון
קלמטה, העיר השנייה בגודלה בחצי האי פלופונסוס
(צילום: shutterstock)
סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לסנטוריני ולחצי האי פלופונס בימים ראשון וחמישי. הטיסות הראשונות ימריאו ב-30 ביוני מטרמינל 1. מחיר כרטיס הלוך ושוב יחל ב-239 דולר, והכרטיסים יהיו זמינים לרכישה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות.
בהודעת החברה נמסר כי "הרחבת הפעילות ליוון ופתיחת הקווים החדשים מתאפשרת הודות להסכם שחתמה אל על עם חברת KLASJET הליטאית לחכירת מטוס נוסף, זאת בהמשך לחתימה על חכירת שני מטוסים, כך שהחברה תפעיל שלושה מטוסים חכורים סך הכל".
סנטוריני נחשב לאחד האיים היפים והמפורסמים של יוון, והוא ידוע בכפרים הציוריים עם בתים בצבעי לבן וכחול הנמצאים על הצוקים, בחופים חוליים ובנופים מרהיבים. חצי האי פלופונס ממוקם בדרום יבשת יוון והוא יעד טוב לטיולים וגם לחופשת בטן-גב.
6 צפייה בגלריה
סנטוריני (תירה)
סנטוריני (תירה)
סנטוריני
(צילום: Shutterstock)
6 צפייה בגלריה
הכפר לימני ששוכן בחצי האי מאני בדרום פלופונסוס
הכפר לימני ששוכן בחצי האי מאני בדרום פלופונסוס
הכפר לימני ששוכן בחצי האי מאני בדרום פלופונסוס
(צילום: shutterstock)
היעדים החדשים מצטרפים ללוח הטיסות של סאן דור לקיץ הקרוב, שכולל את יעדי הנופש הבאים: רודוס, סלוניקי, קפלוניה, סיטיה-כרתים (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו), פורטו (פורטוגל) וקישינב (מולדובה). מנכ"ל סאן דור גל גרשון אמר: "אנו ממשיכים לעבוד כל העת על תגבור לוח הטיסות והרחבת היצע המושבים, לצד פתיחת יעדים אטרקטיביים חדשים עבור הקהל הישראלי".

חדש: טיסות ישירות לבירת מונטנגרו פודגוריצה

חברת אשת טורס הודיעה כי תפעיל ארבע טיסות שבועיות למונטנגרו. החל מ-16 ביוני החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות לעיר הבירה פודגוריצה בימי ראשון, רביעי וחמישי, וטיסה שבועית לעיירת החוף טיווט בימי שני ורביעי. הטיסות יבוצעו באמצעות החברות נאוס וקורנדון איירליינס עבור אשת טורס, ויימשכו עד אחרי החגים בסוף אוקטובר.
אשת טורס תפעיל במונטנגרו טיסות, חבילות נופש במחזורים של 3/4/6/7 לילות וטיולים מאורגנים. המחיר לטיסות ישירות הלוך ושוב, כולל כבודה – החל מ-299 דולר. חבילת נופש למלון 4 כוכבים (על בסיס לינה וארוחת בוקר), כולל טיסה והעברות תעלה החל מ-499 דולר לאדם בחדר זוגי. טיולים מאורגנים יעלו החל מ-799 דולר.
6 צפייה בגלריה
פודגוריצה בירת מונטנגרו
פודגוריצה בירת מונטנגרו
פודגוריצה בירת מונטנגרו
(צילום: shutterstock)
6 צפייה בגלריה
ברוכים הבאים לטיווט
ברוכים הבאים לטיווט
ברוכים הבאים לטיווט
(צילום: shutterstock)
מונטנגרו נמצאת במרחק כשעתיים טיסה מישראל. היא מציעה נופים מגוונים של פיורדים, מפרצים, הרים ירוקים, קניונים עמוקים עשירים במים, ועיירות חוף המשלבות נופש בטן-גב עם פעילויות לכל המשפחה. מבחינה תרבותית היא מציעה מרקם היסטורי של מפגשי תרבות בלקן-לטיני-ואירופאי, חיי לילה עשירים וקולינריה בלקנית מגוונת ומעניינת. עיר הבירה פודגוריצה נמצאת בצמיחה מתמדת ומבססת עצמה כמוקד תוסס של בילויים, חיי לילה, קולינריה ייחודית וכנקודת מוצא מצוינת לטיולים בשאר המדינה.
בשנתיים האחרונות העמיקה אשת את פעילותה במונטנגרו, עם רכישת מלון Kings Park Hotel (לשעבר מלון Nikić) במרכז העיר פודגוריצה. המלון, שמכיל 73 חדרים, נרכש ושופץ בעלות כוללת של 6 מיליון אירו. רכישת המלון היא חלק ממהלך אסטרטגי של אשת טורס הרואה במונטנגרו יעד מרכזי לתיירות ישראלית בשנים הקרובות.
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית אשת טורס, אמרה כי "הפעלת הטיסות למונטנגרו בשנה עם היצע מצומצם מאוד היא בשורה אמיתית לישראלים שרוצים להתאוורר בחו"ל במחירים שפויים".
פורסם לראשונה: 11:08, 05.06.24