בשורה לטסים לארצות הברית: חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס הודיעה לרשות שדות התעופה כי היא מתכננת לשוב ולטוס לישראל החל מ-3 במרץ.
2 צפייה בגלריה
מטוס בואינג 777 של יונייטד איירליינס
מטוס בואינג 777 של יונייטד איירליינס
מטוס בואינג 777 של יונייטד איירליינס
(צילום: shutterstock / IanC66)
יונייטד, כמו מרבית חברות התעופה בעולם, הפסיקה לטוס לישראל זמן קצר לאחר פרוץ המלחמה, והיא תהיה החברה האמריקנית הראשונה שתשוב לנתב"ג, בשלב הראשון עם קו ישיר לנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי. נכון לעכשיו אל על היא החברה היחידה שמפעילה טיסות ישירות מישראל לארה"ב, וחזרתה של חברה אמריקנית לנתב"ג צפויה להוזיל, ולו במעט, את מחיר הטיסות ליעד.
בחברת יונייטד טרם פרסמו הודעה רשמית בדבר החזרה.

עוד חברות זרות חוזרות

איתיחאד איירווייז, חברת התעופה הלאומית של האמירות אבו-דאבי שהמשיכה לטוס לישראל לאורך כל המלחמה, הודיעה כי היא חוזרת להפעיל גם את הקו בין תל אביב לאבו דאבי במתכונת של טיסה יומית, החל מחודש מאי.
חברת התעופה ההולנדית KLM מתכננת לחדש את טיסותיה בין אמסטרדם לתל אביב החל מ-1 באפריל ועד 19 במאי 2024 עם טיסה יומית במטוס מדגם בואינג 737-900. הטיסות לישראל יכללו עצירת ביניים ללרנקה שבה יוחלפו אנשי צוות שאינם מוכנים להגיע לישראל.
2 צפייה בגלריה
מטוס של חברת KLM
מטוס של חברת KLM
מטוס של חברת KLM - בקרוב שוב בנתב"ג
(צילום: shutterstock)
חברת אייר פראנס הודיעה על הגדלת תדירות הטיסות בקו תל אביב-פריז. עד ל-1 במרץ יבוצעו ארבע טיסות שבועיות בקו, והחל מ-3 במרץ יבוצעו חמש טיסות שבועיות בין תל אביב לבירה הצרפתית. אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס KLM בישראל, מסר כי "לאור הביקושים ההולכים וגדלים, הן בתנועה העסקית והן בתנועה התיירותית לצרפת, החלטנו על העלאת תדירות הטיסות לצרפת במטוס האיירבוס A350-900 המשדרג משמעותית את חווית הטיסה. מחיר כרטיס הלוך ושוב: החל מ-519 דולר.
קבוצת הענק לופטהנזה, הכוללת את לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס וסוויס, תגדיל את תדירות הטיסות לישראל וממנה החל מ-1 במרץ. בהודעת הקבוצה נמסר כי מדובר בגידול של 50% בפעילות חברות הקבוצה. בקו פרנקפורט-תל אביב יופעלו שבע טיסות שבועיותעם חברת לופטהנזה. בקו מינכן-תל אביב יופעלו שבע טיסות שבועיות עם חברת לופטהנזה ובקו וינה-תל אביב יופעלו עשר טיסות שבועיות עם חברת אוסטריאן איירליינס.
סייפרוס איירווייז, חברת התעופה הלאומית של קפריסין, הודיעה אתמול (יום ג') על חידוש קו הטיסות שלה בין לרנקה לתל אביב. הטיסות יחודשו החל מ-2 במרץ בתדירות של שלוש טיסות שבועיות. טאסוס מייקל, מנכ"ל סייפרוס איירווייז, אמר כי "חידוש הטיסות בקו נעשה לאחר דיונים ממושכים הנוגעים לבטיחות המטוסים, צוותי האוויר והנוסעים ועל בסיס מחויבותנו לחיבור בין קפריסין לישראל, למרות האתגרים האזוריים".
חברת הלואו-קוסט FlyOne ממולדובה תפעיל קו מתל אביב לקישינב החל מ-25 בפברואר. החברה תפעיל בשלב הראשון שתי טיסות שבועיות והחל מחודש אפריל תוסיף טיסה שבועית שלישית.